اولین جزئیات از دوربین گلکسی اس ۱۱ فاش شد - تکفارس 
اولین جزئیات از دوربین گلکسی اس ۱۱ فاش شد - تکفارس 
اولین جزئیات از دوربین گلکسی اس ۱۱ فاش شد - تکفارس 

اولین جزئیات از دوربین گلکسی اس ۱۱ فاش شد

سید محمد معلمی
۱۳ آبان ۱۳۹۸ - 17:01
اولین جزئیات از دوربین گلکسی اس ۱۱ فاش شد - تکفارس 

کیفیت دوربین گوشی‌های گلکسی اس ۱۰ و گلکسی نوت ۱۰ در مقایسه با سایر رقبای تولید شده توسط دیگر شرکت‌ها ضعیف‌تر است زیرا اپل با معرفی دستگاه‌های سری آیفون ۱۱ و گوگل با رونمایی از موبایل‌های خانواده پیکسل ۴ توانستند محصولات سامسونگ را از این نظر شکست دهند.

حالا کمپانی کره‌ای که از فشردگی بازار آگاه شده، در نظر دارد دوربین بهتری را در پرچمدار آتی خود یعنی گلکسی اس ۱۱ قرار دهد تا به همگان ثابت کند همچنان حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

بر اساس اعلام حساب کاربری Ice Universe در توییتر، احتمال اینکه در گلکسی اس ۱۱ شاهد حضور لنز ۱۰۸ مگاپیکسلی ISOCELL Bright ساخت سامسونگ باشیم، بسیار زیاد است. البته با این وجود، پرچمدار آتی کمپانی کره‌ای نخستین موبایلی نخواهد بود که از این لنز بهره می‌برد زیرا تا کنون این حسگر در گوشی شیائومی می نوت ۱۰ به کار رفته هرچند تفاوت‌هایی میان آنها وجود دارد. مهم‌ترین چالشی که سامسونگ با آن روبه‌رو خواهد بود، بهبود اپلیکیشن دوربین و به کارگیری لنز آن است زیرا باید نهایت تلاش خود را به کار گیرد تا نرم‌افزار مربوطه را بهتر کند.

Ice Universe در توییتر خود نوشت:

به احتمال زیاد، در گلکسی اس ۱۱ شاهد حضور لنز ۱۰۸ مگاپیکسلی خواهیم بود

علی‌رغم اینکه اطلاعات گفته شده را در اختیار داریم ولی هنوز کسی نمی‌داند فرق لنز ۱۰۸ مگاپیکسلی موجود در شیائومی می نوت ۱۰ با لنز ۱۰۸ مگاپیکسلی که قرار است در گلکسی اس ۱۱ به کار برود چیست.

جدای از خبرهای مربوط به دوربین، گمان می‌رود که پردازنده اگزینوس ۹۸۳۰ که نمونه موفق‌تر تراشه ۹۸۲۰ موجود در گلکسی اس ۱۰ است، در پرچمدار بعدی سامسونگ قرار گیرد.

به این نکته هم اشاره کنیم که انتظار داریم نمایشگری با نسبت بدنه به تصویر ۲۰:۹ در گلکسی اس ۱۱ حضور یابد تا از این نظر هم محصول سال ۲۰۲۰ سامسونگ در مقایسه با پرچمدار سال ۲۰۱۹ او کمی قد بلندتر باشد. اگر این اتفاق بیفتد، شاهد صفحه نمایشی خواهیم بود که شباهت زیادی به گلکسی A70 و گلکسی A80 خواهد داشت زیرا هر دوی آنها از نسبت بدنه به تصویر مشابهی بهره می‌برند.

از آن جایی که گلکسی اس ۱۱ اولین پرچمدار سامسونگ در سال ۲۰۲۰ است، مطمئناً در هفته‌های آتی اخبار بیشتری خواهیم شنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید