گوگل سه مورد افکت‌ مخصوص هالووین را به اپلیکیشن تماس ویدیویی Duo خود اضافه کرده است - تکفارس 
گوگل سه مورد افکت‌ مخصوص هالووین را به اپلیکیشن تماس ویدیویی Duo خود اضافه کرده است - تکفارس 
گوگل سه مورد افکت‌ مخصوص هالووین را به اپلیکیشن تماس ویدیویی Duo خود اضافه کرده است - تکفارس 

گوگل سه مورد افکت‌ مخصوص هالووین را به اپلیکیشن تماس ویدیویی Duo خود اضافه کرده است

مسلم رفیعی
۸ آبان ۱۳۹۸ - 10:34
گوگل سه مورد افکت‌ مخصوص هالووین را به اپلیکیشن تماس ویدیویی Duo خود اضافه کرده است - تکفارس 

در روز هالووین (که روز پنج شنبه خواهد بود)، اپلیکیشن تماس تصویری Duo شرکت گوگل چند افکت ویژه‌ را اضافه کرده‌ که می‌توانند مناسب تعطیلات آتی هالووین باشند. این ویژگی‌ها که توسط Android Police گزارش‌شده‌اند، در حقیقت دو افکت برای هالووین و یکی هم برای دیوالی (Diwali) هستند. مورد دومی یک جشنواره هندی است که از ۵ آبان (۲۷ اکتبر) به‌ مدت پنج روز ادامه خواهد داشت.

برای یافتن این افکت‌ها، اپلیکیشن Duo را باز کنید. اگر آن را روی گوشی خود ندارید، می‌توانید از فروشگاه Google Play و یا فروشگاه Apple App Store تهیه و نصب نمایید. بعدازاینکه برنامه را باز کردید، انگشت خود را به سمت پایین نمایشگر گوشی خود بکشید تا یک پیغام ویدیویی را ارسال کنید. البته قبل از اینکه این ویدیو را ایجاد کنید، باید بر روی دکمه effects در سمت راست صفحه‌نمایش خود ضربه بزنید. در پایین صفحه‌نمایش، افکت‌هایی وجود دارند که با انتخاب آن‌ها می‌توانید افکت‌های ویژه‌ای را در تماس‌های ویدیویی خود اعمال کنید. آیکون اول از افکت Snapchat lens-like برای تبدیل‌ کردن شما به مترسک و محاصره توسط شبح و کدوتنبل‌ها استفاده می‌کند. دکمه قرمز را بزنید تا ضبط را آغاز کنید. درحالی‌که مشغول ضبط یک پیام ویدیویی هستید، آیکون دوم خانه شما را به یک خانه غیرعادی تبدیل خواهد کرد که در آن شکاف‌هایی به وجود می‌آیند و اشباح و عنکبوت‌هایی نیز در پس‌زمینه ظاهر خواهند شد.

سومین افکت نیز برای دیوالی، یک آتش جرقه‌دار را نشان می‌دهد که از یک‌طرف به‌ طرفی دیگر حرکت می‌کند، بعد از رفتن از سمت چپ صفحه به سمت راست و سپس بازگشت به سمت چپ، آخرین بار به طرف دیگری از صفحه حرکت کرده و همزمان عبارت Happy Diwali درست در پشت آن ظاهر می‌شود. همچنین شش افکت عادی نیز گاهی اوقات در Duo وجود دارند که یکی از آن‌ها تصویر شما را  در درون یک قاب عکس قرار داده و سپس آن را از دیوار آویزان می‌نماید. افکتی دیگر قلب‌های نیمه‌ شفاف را که از پایین نمایشگر به سمت بالا به حرکت درمی‌آیند نشان می‌دهد. در یک افکت سنتی دیگر، شما به یک گربه که عینک آفتابی به چشم زده تبدیل خواهید شد، یکی دیگر نیز شما را در حال مشاهده میز آشپزی از طریق یک پنجره نمایش می‌دهد. افکتی دیگر نیز شما را درحالی‌که عینکی قلب‌مانند به چشم زده و عبارت I Miss You در تمامی نمایشگر شناور می‌شود، نشان خواهد داد. آخرین افکت نیز شما را در زیردریا و در کنار ستاره‌های دریایی شناور قرار می‌دهد.

Duo همچنین تعدادی فیلتر نیز دارد که می‌توان از آن‌ها برای ایجاد یک ویدیوی سیاه‌و‌سفید، محو کردن پس‌زمینه جهت ایجاد اثر بوکه (Bokeh)، و حتی ایجاد رنگ‌های اشباع‌شده استفاده نمود. گوگل به‌سختی بر روی اپلیکیشن تماس ویدیویی خود کار کرده تا ویژگی‌های مختلفی را به آن اضافه نماید؛ مواردی که در بالا به آن‌ها اشاره کردیم. این اپلیکیشن هم برای گوشی‌های اندرویدی و هم برای آیفون در دسترس قرار دارد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید