پشتیبانی سیری و برنامه Apple TV از اسپاتیفای - تکفارس 
پشتیبانی سیری و برنامه Apple TV از اسپاتیفای - تکفارس 
پشتیبانی سیری و برنامه Apple TV از اسپاتیفای - تکفارس 

پشتیبانی سیری و برنامه Apple TV از اسپاتیفای

پوریا اسدی
۱۷ مهر ۱۳۹۸ - 18:30
پشتیبانی سیری و برنامه Apple TV از اسپاتیفای - تکفارس 

اسپاتیفای امکان پخش موسیقی را با دستیار صوتی سیری اپل در آیفون و آیپد فراهم کرده است. این ویژگی جدید اخیراً در iOS 13 در دسترس قرار گرفته و اسپاتیفای را در حالت برابرتری نسبت به Apple Music قرار داده است. این ویژگی در اواخر ماه سپتامبر در نسخه برنامه بتا ظاهر شد اما اکنون برای همه کاربران در دسترس است. با استفاده ازحالت ذخیره داده در دستگاه، به طور خودکار اسپاتیفای را با این حالت همگام می‌شود.

می‌توانید از سیری بخواهید از طریق اسپاتیفای در iOS و iPadOS موسیقی پخش کند. طبق گفته اسپاتیفای، سیری همچنین می‌تواند برنامه این شرکت را در حالت CarPlay کنترل کند و شما می‌توانید از AirPlay برای پخش موسیقی در HomePod خود با دستورات صوتی استفاده نمایید.

عدم یکپارچگی سیری باسایر برنامه‌ها از جمله شکایات اسپاتیفای در مورد اپل در اتحادیه اروپا بوده که تحقیقات ضد انحصاری اپل را در اوایل سال جاری آغاز کرده است. اپل همچنین به زودی به سیری اجازه می‌دهد پیام‌ها را بطور پیش فرض از طریق برنامه‌های شخص ثالث ارسال کند که این عمل می‌تواند گام دیگری برای پرداختن به انتقاداتی باشد که طبق آن اپل به برنامه‌های خاص خود یک مزیت ناعادلانه می‌دهد.

گذشته از پشتیبانی جدید سیری اسپاتیفای امروز برای اولین بار اپلیکیشن خود را برای Apple TV منتشر کرده است. این برنامه شبیه به اسپاتیفای در سیستم عامل‌های تلویزیونی دیگر مانند Roku اس ، و برنامه جدید را می‌توان از فروشگاه برنامه tvOS دانلود کرد یا گوشی را طوری تنظیم کنید که اگر همگام سازی دانلود را در آیفون و Apple TV انجام دهید به طور خودکار بارگیری شود.

درنهایت به نظر می‌رسد که اسپاتیفای در حال طراحی مجدد برنامه آیپد خود است تا از همه امکانات صفحه نمایش در تبلت‌های اپل بهتر بهره ببرد. اما آیپد هنوز فاقد مواردی مانند کاور آلبوم متحرک اسپاتیفای بوده زیرا این حالت برای فرم تلفن طراحی شده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید