گوشی هوشمند پرچمدار LG G8X ThinQ مخصوص بازی است - تکفارس 
گوشی هوشمند پرچمدار LG G8X ThinQ مخصوص بازی است - تکفارس 
گوشی هوشمند پرچمدار LG G8X ThinQ مخصوص بازی است - تکفارس 

گوشی هوشمند پرچمدار LG G8X ThinQ مخصوص بازی است

مسلم رفیعی
۹ مهر ۱۳۹۸ - 23:15
گوشی هوشمند پرچمدار LG G8X ThinQ مخصوص بازی است - تکفارس 

بازی مطمئناً یکی از آن صنایع سرگرمی بوده که در چند سال گذشته رشد سریعی را تجربه کرده است بنابراین، هر کسی می‌خواهد که سهمی از این کیک داشته باشد. سامسونگ، اپل، گوگل و بسیاری از تولیدکنندگان دیگر گوشی‌های هوشمند نیز بر اهمیت بازی در محصولات خود تأکید می‌ورزند.

راه‌اندازی سرویس‌های Apple Arcade و Google Play Pass، رقابت بین این شرکت‌ها را به یک سطح کاملاً جدید می‌رساند. ال‌جی در قبال جنبه‌های بازی در گوشی‌های خود که اتفاقاً می‌توانند در این زمینه عملکرد مناسبی را از خود نشان دهند، تقریباً خاموشی را برگزیده است، اما ظاهراً قضایا در شرف تغییر هستند.

اوایل این ماه، این غول کره‌‌ای تلفن هوشمند جدید خود را رونمایی کرد؛ یک دستگاه دارای نمایشگر دوگانه که با نام LG G8X شناخته می‌شود. اگرچه که این یک وسیله غیرمعمول است، اما ال‌جی راهی پیدا کرده‌ که تا قبل از عرضه این محصول در ماه آینده، آن را تبلیغ نماید. این شرکت در بیانیه اخیر خود اعتراف کرد که به بخش بازی به‌عنوان یک فرصت بزرگ نگاه می‌کند و نیز می‌گوید که LG G8X ThinQ جانشینی برای LG V50 ThinQ خواهد بود و همچنین آماده ارائه یک پلتفرم کامل جهت بهبود تجربه بازی‌بازان است.

ال‌جی باور دارد که شش دلیل اصلی باعث می‌شوند تا G8X ThinQ تبدیل به یک وسیله بازی کامل برای بازی‌بازان سیار شود. اولین مورد مربوط به سفارشی کردن LG Game Pad است، یعنی همان قسمت تعبیه‌شده در نمایشگر دوم. صفحه‌نمایش دوگانه این گوشی یک کنترلر لمسی تمام صفحه است که می‌تواند با توجه به سبک‌های مختلف تیراندازی، مسابقه‌ای، اکشن و ورزشی سفارشی‌سازی شود.

دوم اینکه، اپلیکیشن بازی در صفحه‌نمایش دوگانه این گجت، یک میانبر مربوط به کانال بازی را در یوتیوب شامل می‌شود. همچنین به لطف این دو نمایشگر، کاربران LG G8X ThinQ می‌توانند مهارت‌های بازی خود را با بازی کردن بر روی یک صفحه‌نمایش ارتقاء دهند، در حالی که می‌توانند پیام‌های ارسالی سایر بازی‌بازان را در نمایشگر دومی مشاهده نمایند. همین موضوع برای جواب دادن پیام‌ها در هنگام بازی کردن نیز صدق می‌کند. صفحه‌نمایش دوگانه این دستگاه به کاربران اجازه می‌دهد تا بدون اینکه مجبور به قطع بازی خود شوند، به یک پیام فوری پاسخ دهند.

دلیل چهارم، گزینه‌های سفارشی‌سازی ارائه‌ شده توسط نمایشگر این گوشی هستند که به کاربران اجازه می‌دهد تا به تصحیح گاما (gamma) بپردازند. این ویژگی باعث می‌شود تا مناطق تاریک و سایه‌دار در بازی‌ و ویدیو‌ها روشن شوند، بدون اینکه بقیه صفحه تحت تأثیر قرار گیرد.

ال‌جی همچنین به دو بلندگوی ۱٫۲ واتی در دو گوشه انتهایی نمایشگر و همچنین یک تراشه ۳۲-bit Hi-Fi Quad DAC که توسط Meridian Audio تنظیم شده‌ اشاره می‌کند، که این قابلیت‌ها باید یک تجربه صوتی عالی را به‌همراه افکت‌های سه‌بعدی ارائه دهند. با استفاده از این ویژگی‌ها در هنگام بازی کردن، صدای فضایی به بازی‌بازان امکان می‌دهد تا جهت نزدیک شدن دشمن را احساس نمایند.

این غول کره‌ای می‌گوید که G8X ThinQ قطعاً سخت‌افزار مناسبی را پیشنهاد می‌کند و همین موضوع آن را به‌عنوان یک گوشی هوشمند مخصوص بازی مطرح می‌سازد. این گوشی مجهز به پردازنده قدرتمند Qualcomm Snapdragon 855 است، که انتقال داده‌ها را بدون تأخیر انجام داده و همچنین برای اجرای چند برنامه به‌صورت همزمان در این نمایشگر دوگانه، مشکلی نخواهد داشت.

ال‌جی در اوایل این ماه اعلام کرد که G8X ThinQ در سه‌ ماهه چهارم سال ۲۰۱۹ در بازارهای اصلی در دسترس قرار خواهد گرفت، اما تاریخ انتشار دقیق این محصول هنوز تأیید نشده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید