پیشی گرفتن فروش سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ پلاس ۵G، از سایر گوشی‌های مشابه - تکفارس 
پیشی گرفتن فروش سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ پلاس ۵G، از سایر گوشی‌های مشابه - تکفارس 
پیشی گرفتن فروش سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ پلاس ۵G، از سایر گوشی‌های مشابه - تکفارس 

پیشی گرفتن فروش سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ پلاس ۵G، از سایر گوشی‌های مشابه

مسلم رفیعی
۲ مهر ۱۳۹۸ - 12:00
پیشی گرفتن فروش سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ پلاس ۵G، از سایر گوشی‌های مشابه - تکفارس 

به نظر می‌رسد که با همه این اتفاق‌ها، برچسب قیمتی ۱۲۹۹ دلاری Samsung Galaxy Note 10 Plus 5G باعث ترس مشتریان نشده است.  کلیف مالدونادو (Cliff Maldonado)، تحلیلگر اصلی و بنیان‌گذار مؤسسه تحقیقاتی BayStreet Research گفته است که مدل ۵G این گوشی هوشمند، یک‌سوم فروش گلکسی نوت ۱۰ اپراتور Verizon را در مردادماه (اوت) به خود اختصاص داده است.

به گفته مالدونادو، Verizon در مردادماه ۴۰۰۰۰ دستگاه از گلکسی نوت ۱۰ پلاس ۵G را به‌ فروش رسانده، که این رقم بیش‌تر از فروش همه گوشی‌های مجهز به شبکه ۵G، مانند Samsung Galaxy S10 5G و LG V50 ThinkQ، در این شرکت مخابراتی است. این فروش با توجه به عرضه این گوشی در ۱ شهریور (۲۳ اوت)، همزمان با گلکسی نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پلاس (بدون شبکه ۵G)، شگفت‌آور است.

مالدونادو گفت که فروش قوی این محصول، ممکن است تاحدودی به دلیل عرضه محدود مدل‌های غیر ۵G در تاریخ عرضه این محصولات باشد و همچنین اینکه، هم مشتریان Verizon و هم کاربران سری نوت نیز خواهان تلفن‌های گران‌قیمت هستند. خریداران سری نوت چندان به قیمت توجهی ندارند و بیشتر به دنبال آخرین و بزرگ‌ترین فناوری‌ها هستند. یک گوشی نوت دارای شبکه ۵G و با اپراتوری Verizon، تجربه خوبی را به کاربران ارائه می‌دهد، برعکس T-Mobile؛ که در آن مشتریان به دنبال صرفه‌جویی در هزینه‌های خود هستند. لارم به ذکر است که Verizon برای اولین بار، یک تأمین‌مالی ۳۶ ماهه را جهت خرید نوت ۱۰ پلاس ۵G ارائه نمود. مالدونادو در ادامه گفت:

در حالی که ما فکر نمی‌کردیم که یک تأمین‌مالی ۳۶ ماهه، به‌طور قابل‌توجهی فروش را افزایش دهد، اما این اقدام Verizon برای فروش دستگاه‌های ۵G، باعث فروش بهتر این محصول (نوت ۱۰ پلاس ۵G) نسبت به گلکسی اس ۱۰ ۵G شد.

این تحلیلگر می‌گوید که سامسونگ حتی در شهریورماه (سپتامبر) نیز می‌تواند که تعداد بیشتری را به فروش برساند، اما احتمالاً فروش‌ها پس از این تاریخ (شهریور)، کاهش خواهند یافت. وی همچنین می‌گوید که انتظار دارد تا پایان سال ۲۰۱۹ میلادی، فروش‌ها در محدوده ۳۰۰۰۰ دستگاه در ماه باقی بمانند.

در حالی که شبکه‌های نسل پنجم در سراسر کشورها در حال استقرار هستند، اما هنوز پوشش آن‌ها محدود است. تا ۲۰۲۲، پوشش ۵G بسیار بیشتر خواهد بود و همچنین تلفن‌های ۵G نیز توانایی‌های بیشتری ار از خود نشان خواهند داد. مالدونادو در ادامه اظهار کرد:

ما معتقدیم که موارد استفاده گران‌قیمت از فناوری ۵G، همچنان جای پیشرفت دارند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید