تبدیل کارت اعتباری اپل به چاقو - تکفارس 
تبدیل کارت اعتباری اپل به چاقو - تکفارس 
تبدیل کارت اعتباری اپل به چاقو - تکفارس 

تبدیل کارت اعتباری اپل به چاقو

سید محمد معلمی
۱۷ شهریور ۱۳۹۸ - 22:00
تبدیل کارت اعتباری اپل به چاقو - تکفارس 

بیش از یک ماه پیش کارت اعتباری اپل موسوم به اپل کارت (Apple Card) به صورت رسمی در ایالات متحده معرفی شد. کمپانی مالک iOS این محصولش را از جنس تیتانیوم تولید کرده و روی آن از رنگ سفید بهره برده است تا هم تیز شود و هم جذاب. حالا به خاطر کیفیت ساخت بالایی که اپل کارت دارد، به نظر می‌رسد بسیاری از کاربران استعدادهای خود را کشف کرده‌اند. یکی از اشخاصی که تا کنون چنین کارهایی را انجام داده، اخیراً موفق شده یک اپل کارت را به چاقوی تیزی تبدیل نماید.

همان‌طور که در فایل‌های گیف می‌بینید، شخصی که این وسیله را ساخته لبه‌های کارت را تیز کرده و آن را به‌گونه‌ای در دستانش گرفته که دقیقاً شبیه یک چاقو است.

به این نکته اشاره کنیم که نه فقط اپل کارت، بلکه اکثر کارت‌های اعتباری قابلیت تبدیل شدن به چاقو را دارند زیرا امکان تیز کردن آنها وجود دارد.

با همه اینها، ما هیچ‌وقت پیشنهاد نمی‌کنیم که کارت‌های اعتباری مختلف را به چاقو تبدیل نمایید زیرا از نظر امنیتی خطرناک بوده و امکان دارد افراد سوءاستفاده‌گر اطلاعات حساب‌های مختلف شما را به سرقت ببرند.

جالب است بدانید که یکی از سازمان‌های آمریکا مسافران را از حمل کردن چاقوهایی که به اندازه کارت اعتباری هستند منع می‌کند و حتی بعضاً موردی پیش آمده که افرادی به همین خاطر دستگیر شده‌اند بنابراین باز هم پیشنهاد می‌کنیم هیچ‌گاه کارت‌های اعتباری را به چاقو تبدیل نکنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید