عرضه عمومی اپل کارت از امروز - تکفارس 
عرضه عمومی اپل کارت از امروز - تکفارس 

عرضه عمومی اپل کارت از امروز

سجاد اسدی
۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - 16:33
عرضه عمومی اپل کارت از امروز - تکفارس 

به نظر می‌رسد که اپل کارت به ایستگاه پایانی توسعه خود رسیده و از امروز در دسترس صاحبان آیفون در آمریکا قرار گرفته است.

اپل در اوایل این ماه پیش‌نمایش اولیه اپل کارت خود را راه‌اندازی کرد و از امروز این شرکت، استفاده از اپل کارت را در دسترس عموم قرار می‌دهد. براساس گفته‌های قبلی مدیران این شرکت، تمام صاحبان واجد شرایط آیفون‌ها در کشور آمریکا می‌توانند برای دریافت اپل کارت اقدام کرده و و درخواست خود را برای این کارت از طریق اپلیکیشن Wallet در iOS  ثبت کنند.

جنیفر بیلی، نائب رئیس Apple Pay گفت:

از استقبال گسترده مردم از اپل کارت‌ها بسیار خوشحالیم. مشتریان اپل به ما گفته‌اند که عاشق سادگی اپل کارت بوده و این سرویس به آن‌ها کمک می‌کند تا دید بهتری به مخارج‌شان داشته باشند.

در کنار توسعه اپل کارت، اپل همچنین به دنبال این است تا بازپرداخت سه درصدی خود را به اپلیکیشن‌ها و فروشندگان بیشتری اضافه کند. اگر شما از اپلیکیشن‌های اوبر استفاده کرده و پرداخت خود را از طریق اپل کارت یا Apple Pay انجام دهید، سه درصد وجه نقد روزانه دریافت خواهید کرد. اپل اعلام کرده است که در ماه‌های آتی، اپلیکیشن‌ها و فروشندگان بیشتری به این سرویس اضافه می‌شوند. شما همچنین می‌توانید از این سه درصد روزانه در خرید‌های اپل استور و سرویس‌های دیگر اپل مانند iTunes نیز استفاده کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید