منتظر عرضه گلکسی فولد به بازار باشید - تکفارس 
منتظر عرضه گلکسی فولد به بازار باشید - تکفارس 
منتظر عرضه گلکسی فولد به بازار باشید - تکفارس 

منتظر عرضه گلکسی فولد به بازار باشید

علی اسکندری
۴ شهریور ۱۳۹۸ - 23:01
منتظر عرضه گلکسی فولد به بازار باشید - تکفارس 

برندهای بسیاری به دنیای گوشی‌های هوشمند وارد می‌شوند و هر کدام از آن‌ها می‌خواهد سهم بیش‌تری از بازار داشته باشید. اما در این بین تنها شرکت‌های انگشت‌شماری به موفقیت می‌رسند و می‌توانند به ارزش بالایی دست پیدا کنند. بی‌تردید یکی از همین برندها سامسونگ است که هر سال از گوشی‌های جدید خود پرده برمی‌دارد و تاکنون در بازارهای بسیاری ورود پیدا کرده و به موفقیت‌های بی‌شماری دست یافته است. با این همه یکی از شکست‌ها و در عین حال موفقیت‌های سامسونگ گوشی گلکسی فولد است. این موبایل انعطاف‌پذیر در هنگام معرفی نظر بسیاری از کاربران را به‌سمت خود جلب کرد که موفقیت بزرگی برای شرکت سازنده بود. اما سامسونگ نتوانست این گوشی را در مقیاس انبوه تولید کند و عرضه این گوشی تا آخر سال به تعویق افتاده است. اما خبرهای خوبی شنیده می‌شوند.

به‌جرات می‌توان گفت بازار گوشی‌های هوشمند رکودی را تجربه می‌کند. در واقع کاربران دیگر راغب به خرید گوشی‌های گران‌قیمت و بالای ۱۰۰۰ نیستند و از نبودن نوآوری خاصی در موبایل‌های امروزه حرف می‌زنند. البته این انتقاد زیاد هم بی‌راه نیست. در حقیقت در حال حاضر شرکت‌ها تنها با افزودن تعداد دوربین‌ها، بالا بردن مگاپیکسل دوربین‌ها و بزرگ‌تر کردن نمایشگرها انتظار فروش بالایی را برای محصول خود دارند. همین به‌روزرسانی‌های نسبتا کوچک (که به‌ هیچ‌عنوان نوآوری شمرده نمی‌شوند) باعث نارضایتی کاربران از بازار گوشی‌های هوشمند شده است. ولی تغییرات در راه هستند. امسال بود که سامسونگ و هوآوی از اولین گوشی‌های انعطاف‌پذیر خود پرده برداشتند که نمایشگرها آن‌ها قادر به تا شدن بود. به این ترتیب می‌توانید به صفحه‌نمایشی بزرگ‌تر دسترسی داشته باشید و کارهای‌تان را راحت‌تر از همیشه به پایان برسانید. با این همه گوشی‌های انعطاف‌پذیر – به واسطه نمایشگر انعطاف‌پذیر خود – فضای زیادی را اشغال نمی‌کنند و حتی بعضی از آن‌ها را می‌توان در جیب هم قرار داد. اولین برند این بازار جدید زد‌تی‌‌ای بود که از مدلی تقریبا انعطاف‌پذیر پرده برداشت که آن‌زمان مورد توجه بسیاری واقع نشد و نتوانست به فروش بالایی دست پیدا کند. اما احتمال می‌رود محصولات سامسونگ و هوآوی فروش بیش‌تری را تجربه کنند. ولی تولید چنین کالاهای جذابی کار ساده‌ای نیست و هر شرکتی از پس آن برنمی‌آید. حتی سامسونگ و هوآوی نیز در عرضه عمومی این دستگاه‌ها با چالش‌های بزرگی مواجه شده‌اند.

منتظر عرضه گلکسی فولد به بازار باشید - تکفارس 

در حقیقت برند کره‌ای نتوانست در زمان معرفی، گوشی هوشمند انعطاف‌پذیر خود را به‌صورت انبوه به بازار عرضه نماید و نتوانست حتی پیش‌خریدها را تامین نماید. با این حال خبرهای خوبی شنیده می‌شوند. سامسونگ مدعی‌ست که بدون شک تا آخر سال میلادی سفارش‌های کاربران به‌ دست‌شان می‌رسند و گلکسی فولد زیبا را در بازارها و پشت ویترین فروشگاه‌ها خواهیم دید. اما همین موضوع باعث ایجاد سوالی در ذهن مشتریان شده است؛ آیا این موبایل ارزش دارد که به‌خاطر دریافت آن تا آخر سال ۲۰۱۹ صبر کنیم یا بهتر است منتظر معرفی گوشی جدید سامسونگ باشیم که در اوایل سال ۲۰۲۰ عرضه خواهد شد. این موبایل تازه گلکسی S11 نام خواهد داشت. به‌نظر می‌رسد این مدل از قابلیت‌های جذابی مثل دوربینی خارق‌العاده بهره می‌گیرد. دوربین این دستگاه در بین رقبا خاص و منحصر به فرد خواهد بود و به‌راحتی می‌تواند رقبای خود را شکست دهد. در نتیجه کارشناسان توصیه می‌کنند که اگر طرفدار پر و پاقرص عکس‌برداری و عکاسی هستید، قید گلکسی فولد را بزنید و منتظر پرچم‌دار سری S باشید که در سال بعد میلادی معرفی و به بازار عرضه خواهد شد.

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا سامسونگ می‌تواند گلکسی فولد خود را به بازار عرضه کند و نیاز بازار را به‌طور کامل پوشش دهد؟ آیا این شرکت می‌تواند محصولی کامل را ارائه دهد؟ خوشحال خواهیم شد که نظرات و تجربیات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید