تبلیغات نوت ۱۰ در بیکسبی مشاهده شدند - تکفارس 
تبلیغات نوت ۱۰ در بیکسبی مشاهده شدند - تکفارس 
تبلیغات نوت ۱۰ در بیکسبی مشاهده شدند - تکفارس 

تبلیغات نوت ۱۰ در بیکسبی مشاهده شدند

سید محمد معلمی
۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - 23:30
تبلیغات نوت ۱۰ در بیکسبی مشاهده شدند - تکفارس 

تعداد زیادی از کاربران شبکه اجتماعی Reddit اعلام کرده‌اند که تبلیغات مربوط به گلکسی نوت ۱۰ را از طریق دستیار هوشمند سامسونگ موسوم به بیکسبی مشاهده و برخی دیگر هم اعلانات مربوطه را از نرم‌افزار پرداخت این کمپانی کره‌ای به نام Samsung Pay دریافت کرده‌اند. حالا افراد متعددی به این موضوع اعتراض دارند و حتی یک نفر خبر داده که گزینه Bixby Marketing را نمی‌توان خاموش کرد و برای غیرفعالسازی این تنظیمات باید مستقیماً به اعلانات مربوط به بازاریابی بروید تا بتوانید آپشن مربوطه را خاموش کنید.

این اقدام سامسونگ زیاد به مذاق کاربران خوش نیامده و امکان دارد در آینده‌ای نزدیک به ضررش تمام شود زیرا برخی‌ها گفته‌اند دیگر حاضر نیستند گوشی با این برند بخرند زیرا چند صد دلار پول نداده‌اند تا تبلیغات را در موبایل خود ببینند. گویا پخش این تصاویر و ویدیوها تصمیم آمازون بوده تا محصول جدید سامسونگ را به اعضای ویژه خود که کالاهای تخفیف‌دار را خریده‌اند، نشان دهد.

اگرچه این برای اولین بار نیست که سامسونگ تبلیغات محصولات جدیدش را به کاربران نشان می‌دهد ولی کاملاً مشخص است این شرکت می‌خواهد تولیداتش را به افرادی که زیاد در فضای تکنولوژی و گجت‌های جدید نیستند، بشناسد. ضمن اینکه نباید از این موضوع فراموش کرد که برخی از دستگاه‌های سامسونگ آن‌قدر گران هستند که کسی حاضر نیست بابت آنها حداقل ۱۰۰۰ دلار بپردازد.

اگر شما هم مالک یکی از گوشی‌های سامسونگ هستید و می‌خواهید گزینه مربوط به این تبلیغات را خاموش کنید، باید به تنظیمات نرم‌افزار Samsung Apps بروید زیرا امکان دارد یکی از دلایل پخش این آگهی‌ها همین برنامه باشد.

در پایان اشاره کنیم که هنوز کسی دقیقا نمی‌داند که باید از کدام قسمت گزینه عدم پخش این آگهی‌ها را خاموش کند بنابراین هر کسی هر راهی را که امتحان کرده به دیگران پیشنهاد می‌دهد و مشخص نیست آیا این روش‌ها ثمربخش خواهند بود یا خیر. چنان‌چه شما هم راه‌حلی را امتحان کردید و مثمرثمر بود، آن را از طریق بخش نظرات با ما (در پایین صفحه)، با دیگران به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید