بازی Monument Valley 3 در دست ساخت قرار دارد - تکفارس 
بازی Monument Valley 3 در دست ساخت قرار دارد - تکفارس 
بازی Monument Valley 3 در دست ساخت قرار دارد - تکفارس 

بازی Monument Valley 3 در دست ساخت قرار دارد

مهرداد میرشاهی
۱۱ مرداد ۱۳۹۸ - 09:29
بازی Monument Valley 3 در دست ساخت قرار دارد - تکفارس 

یکی از محبوب‌ترین سری‌ بازی‌های موبایل، بزرگ‌تر از قبل خواهد شد. اخیراً استودیوی بازیسازی Ustwo Games تائید کرده است که عنوان Monument Valley 3 در دست ساخت و توسعه قرار دارد. با این حال، تا این لحظه جز نام این بازی هیچ اطلاعات دیگری از آن منتشر نشده است. این اطلاعات از طریق آگهی استخدام جدید منتشر شده از سوی استودیوی نامبرده بدست آمده است. Ustwo Games به دنبال استخدام یک کارگردان برای بخش خلاقیت این بازی است که گفته می‌شود، مراحل اولیه توسعه خود را سپری می‌کند.

نسخه اصلی بازی Monument Valley در سال ۲۰۱۴ میلادی عرضه شد و طراحی بصری آن و معماهای الهام‌ گرفته از MS Escher باعث شد تا علاقه‌مندان زیادی برای خود دست و پا کند. این بازی حضوری کوتاه در سریال محبوب و موفق «خانه پوشالی» نیز داشت و تعداد کاربرانش در سال دوم رشد زیادی به خود دید. دنباله این بازی در سال ۲۰۱۷ میلادی با تمرکز هرچه بیشتر برروی داستان و شخصیت‌ها معرفی شد. البته استودیوی Ustwo Games روش جدیدی برای بازی جدید خود انتخاب کرد و همزمان با معرفی Monument Valley 2، آن را در دسترس نیز قرار داد. با اینکه بازی Monument Valley 2 در اوج محبوبیت عناوین رایگان یا به اصطلاح Free-to-Play عرضه شد، اما به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کرد.

علاوه بر این‌ها، با توجه به آگهی استخدام Ustwo Games، مشخص شده است که این استودیو علاوه بر دنباله سری Monument Valley برروی پروژه‌های دیگری نیز کار می‌کند. لازم به ذکر است که Ustwo Games یکی از معدود توسعه‌دهنده‌هایی است که با سرویس اشتراکی اپل تحت عنوان اپل آرکید (Apple Arcade) نیز همکاری می‌کند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید