۱۱ بازی موبایل سرگرم کننده برای زمانی که اینترنت ندارید - تکفارس 
۱۱ بازی موبایل سرگرم کننده برای زمانی که اینترنت ندارید - تکفارس 
۱۱ بازی موبایل سرگرم کننده برای زمانی که اینترنت ندارید - تکفارس 

۱۱ بازی موبایل سرگرم کننده برای زمانی که اینترنت ندارید

محمد صداقت
۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - 09:01
بازی موبایل سرگرم کننده

در این مطلب به معرفی بهترین بازی موبایل سرگرم کننده می‌پردازیم که نیازی به اتصال به اینترنت ندارند و در عین‌حال می‌توانند لحظات خوبی را برای شما رقم بزنند.

طرح‌های دیتای اینترنت برای موبایل­‌ها این روزها بسیار متنوع شده‌اند. با این‌حال، طرح‌های دیتا نامحدود نیز اغلب محدودیت‌های خاص خود را دارند. به همین دلیل، نصب برخی از بازی‌های سرگرم کننده موبایل که نیاز به اتصال اینترنت قوی ندارند یا از دیتا استفاده می‌کنند، اهمیت زیادی دارد.

متاسفانه این روزها محبوب‌ترین بازی‌های موبایل به اتصال اینترنتی نیاز دارند؛  اگر می‌خواهید این بازی ها را انجام دهید، باید اینترنت بیشتری مصرف کنید. ما در این مطلب بهترین بازی‌های موبایلی که از دیتا استفاده نمی‌کنند و برای بازی‌کردن نیازی به اتصال اینترنتی ندارند را به شما معرفی می‌کنیم.

Alto’s Odyssey

بی شک Alto’s Odyssey یکی از زیباترین بازی‌هایی است که می‌توانید روی گوشی هوشمند خود اجرا کنید. اما این مساله تنها دلیل محبوبیت این بازی نیست؛ بازی کردن با Alto’s Odyssey فوق‌العاده لذت بخش است.

Alto’s Odyssey تمام مواردی که سبب موفقیت نسخه قبلی به نامAlto’s Adventure  شده بود، را دارد. این مساله به معنای کنترل‌های ساده و قابل فهم، فضای زیبا و امکانات زیاد برای کاوش است. هدف شما آن است که تا جای ممکن پیش بروید، مکان‌های مختلف را کشف کنید و رازهای آن‌ها را کشف کنید.

شما می توانید طی مراحل بازی شخصیت‌های دیگری را آزاد کنید و از آن ها در ماجراجویی خود استفاده کنید. به طور کلی، این بازی بسیار سرگرم‌کننده است و شما عاشق تجربه یک دنیای جدید با مناظر زیبا خواهید شد. اگر به بازی Apple Arcade علاقه دارید، قطعا به Alto’s Odyssey نیز علاقه مند خواهید شد. این بازی از نسخه اصلی خود نیز بهتر به نظر می رسد.

Plague Inc

اگر تاکنون بازی فلش پاندمیک را انجام داده باشید، از بازی Plague Inc نیز لذت خواهید برد. ایده این بازی ها مشابه است: هدف شما گسترش ویروس، آلوده کردن جهان و به پایان رساندن بشریت است.

این بازی آسان به نظر می‌رسد؛ البته این بازی کاملا استراتژیک است – آنقدر سخت نیست که سبب تسلیم شدن شما شود اما به اندازه کافی چالش برای ادامه بازی در اختیار شما قرار می‌دهد. هر کشوری تمام تلاش خود را می‌کند تا بیماری را متوقف کند، بنابراین باید سریع و هوشمند باشید تا آن‌ها را متوقف کنید.

Pixel Dungeon

اگر تا به حال Pixel Dungeon را بازی نکرده اید، لذت بزرگی را از دست داده اید. این اپلیکیشن می‌تواند بهترین بازی برای دوست‌داران بازی های اندرویدی باشد. به طور خلاصه، این یک بازی در ژانر نقش‌آفرینی با سطوح، آیتم‌ها و هیولاهای تصادفی موجود است.

این مساله نشان می دهد که دو بازی هیچ‌گاه یکسان نیستند. این بازی منحصر به فرد است، بنابراین ممکن است مدت‌ها طول بکشد تا از آن خسته شوید.

Unblock Me

عده زیادی از مردم ممکن است Unlock Me را به واسطه Rushwatch بشناسند. تنظیمات این بازی ساده است: شما یک شبکه ۶×۶ از بلوک‌ها دارید که تنها می‌توانند در جهت طولی حرکت کنند. هدف شما خارج کردن بلوک قرمز از شبکه است.

بدیهی است که یک بازی پازلی سخت‌تر از آن چیزی است که انتظارش را دارید، اما می تواند سرگرم کننده و در عین حال اعتیادآور باشد. در ابتدا سطح های مختلف را به سادگی طی می کنید اما با پیشرفت در بازی، دچار مشکل می شوید و باید به حرکات بعدی خود فکر کنید. این کار شما را وادار می‌کند که خارج از چارچوب فکر کنید و پیروزی های رضایت‌بخشی به دست آورید.

Doodle Jump

همان طور که می دانید Doodle Jump یک بازی پرش عمودی است و برخلاف بسیاری از بازی‌های مشابه محبوبیت زیادی دارد. به‌نظر می‌رسد که بازی Doodle Jump آشفتگی کمتری در ذهن افراد ایجاد می کند. این بازی بسیار اعتیادآور است و یکی از بهترین بازی‌های موبایلی برای گذراندن اوقات فراغت است.

شما باید در این بازی از تمام سطوح ممکن بالا بروید. باید مطمئن شوید که سقوط نمی‌کنید یا با هیچ دشمنی برخورد نمی‌کنید. با حضور موانع منحصر به فرد، چالش بسیاری در این بازی ایجاد می‌شود، اما آیتم های تقویتی می‌توانند به شما کمک کنند. البته اگر بازی مدرن‌تری می‌خواهید، می توانید Doodle Jump 2 را هم امتحان کنید.

Mini Metro

همان طور که می دانید Mini Metro به عنوان یکی از آرامش‌بخش‌ترین بازی‌های استراتژی شناخته می شود. آیا دل تان می خواهد شبکه مترو را برنامه ریزی کرده و تلاش کنید با حفظ آرامش، کارایی حمل و نقل مسافر را به حداکثر برسانید؟ اگر به این موارد علاقه دارید، این بازی برای شما مناسب است و همه باید حداقل یک بار آن را امتحان کنند.

Cut the Rope

وقتی صحبت از بازی‌های کلاسیک موبایل در اپ استور و گوگل پلی می‌شود، Cut the Rope یکی از بهترین گزینه‌های موجود است. این بازی از فیزیک به گونه‌ای هوشمندانه و آسان استفاده می‌کند. شما به مرور زمان به این بازی اعتیاد پیدا می کنید.

بعد از شهرت بازی محبوب Cut the Rope، نسخه‌های جدیدی از این بازی منتشر شده است. اما نسخه اصلی Cut the Rope هنوز مانند روزهای اول سرگرم کننده است و حتما باید یکبار آن را امتحان کنید.

Super Hexagon

آیا به دنبال یک بازی چالش‌برانگیز هستید که با شما مانند یک کودک رفتار نکند؟  Super Hexagon همان چیزی است که می خواهید. این بازی بسیار ساده و در عین حال سخت است. در واقع Super Hexagon یکی از سخت‌ترین بازی‌های موجود به شمار می‌رود. بازیکن معمولی در سه ثانیه اولین بازی خود را از دست می‌دهد.

نکته جالبی که در بازی Super Hexagon وجود دارد، تنظیم میزان سختی آن است. هر شکستی که دارید به خاطر خودتان است و این باعث می‌شود که بخواهید دوباره تلاش کنید. هر کسی با تمرین کافی می‌تواند در این بازی برنده شود (با فرض اینکه در ابتدا تسلیم شکست نشوید).

Papers, Please

بازی Papers, Please، یکی از بهترین بازی‌های کنسولی است که می توانید روی گوشی هوشمند خود اجرا کنید. داستان آن جذاب است، شخصیت‌ها منحصر به فرد، مرموز و گاهی حتی خنده‌دار هستند و هر تصمیمی که در بازی می‌گیرید، می‌تواند زندگی شما و خانواده‌تان را نجات دهد یا نابود کند.

شما در نقش یک افسر مهاجرت از Arstotzka  (یک سرزمین خیالی که به تازگی جنگ در آن پایان یافته است) بازی خواهید کرد. وظیفه شما این است که مطمئن شوید همه اجازه ورود به کشور شما را دارند و دردسری درست نمی کنند. البته به زودی متوجه خواهید شد که بازی کردن به عنوان یک افسر مهاجرتی هیجان انگیزتر از آن چیزی است که به نظر می‌رسد.

Wordsmyth

در واقع Wordsmyth یک بازی آرامش‌بخش با کلمات است. اگر از طرفداران Wordle باشید، به Wordsmyth نیز علاقه خواهید داشت. در این بازی ۹ حرف مختلف به شما داده می شود و وظیفه شما پیدا کردن بیش‌ترین تعداد کلمات است. نگران نباشید؛ اگر گیر بیفتید، بازی به اندازه نیازتان شما را راهنمایی خواهد کرد.

هر روز یک سری حروف و کلمات جدید برای پیدا کردن به شما داده می‌شود، اما همیشه می‌توانید به روز قبل برگردید تا قبل از شروع یک روز جدید کارتان را تمام کنید. به طور کلی، این بازی یکی از بهترین بازی‌های کلمات است که می‌توانید روی گوشی هوشمند خود اجرا کنید.

Journey

همان طور که می دانید Journey یکی از بهترین و آرامش بخش‌ترین بازی‌های مستقل است که می‌توانید روی هر کنسول یا گوشی هوشمندی اجرا کنید. این بازی هیچ چیزی درباره خود به شما نخواهد گفت. وقتی شروع به بازی می‌کنید، نمی‌دانید چه کار می‌کنید یا به کجا می‌روید؛ تنها چیزی که می‌دانید آن است که باید برای کشف راز به بازی کردن ادامه بدهید. اما همانطور که از نام بازی می توانید حدس بزنید، این بازی در مورد سفر کردن است و مقصد آن اهمیت زیادی ندارد.

Journey شما را به ماجراجویی در دنیایی منحصر به فرد می‌برد که تا به حال تجربه نکرده‌اید و شما از هر دقیقه آن لذت خواهید برد.

شما کدام یک از بازی های سرگرم کننده موبایلی را انجام می دهید؟

این بازی های جذاب موبایلی می‌توانند زمانی که اینترنت ندارید، شما را سرگرم کنند. شما می‌توانید بدون نگرانی ز تمام شدن اینترنت خود، از آن ها لذت ببرید. در واقع بازی‌های فوق‌العاده زیادی وجود دارند که می‌توانید بدون هیچ هزینه‌ای بازی کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید