اپل تایید کرد که اپل کارت در ماه آگوست سال جاری عرضه خواهد شد - تکفارس 
اپل تایید کرد که اپل کارت در ماه آگوست سال جاری عرضه خواهد شد - تکفارس 
اپل تایید کرد که اپل کارت در ماه آگوست سال جاری عرضه خواهد شد - تکفارس 

اپل تایید کرد که اپل کارت در ماه آگوست سال جاری عرضه خواهد شد

بهنام خدابخشی
۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - 09:02
اپل کارت

مدتی قبل شایعه‌ای مبنی بر عرضه‌ی اپل کارت در ماه آگوست سال جاری منتشر شده بود که اکنون این شایعه به تایید این کمپانی رسید.

امروز، تیم کوک، مدیرعامل کمپانی اپل در طی یک جلسه‌ی کاری با سرمایه‌گذاران این کمپانی اعلام کرد که کارت اعتباری اپل در ماه آگوست سال جاری میلادی، بدون هیچگونه برنامه‌ی از پیش تعیین شده‌ای، در ایالات متحده عرضه خواهد شد. کارت اعتباری اپل به کاربران گوشی‌های آیفون این امکان را می‌دهد تا بدون هیچ دردسری تمامی حساب‌های بانکی خود را مدیریت نمایند. این کارت اعتباری از آلیاژ تیتانیوم ساخته شده است که احتمالا برای طرفدارن اپل یک موضوع کاملا جذاب و جدید باشد.

چنیفر بیلی، معاون ارشد کمپانی Apple Pay در ماه مارس سال جاری خاطر نشان کرد:

اپل کارت بر موفقیت شگرف Apple Pay تاثیرگذار خواهد بود، زیرا کاربران می‌توانند تنها با استفاده از آیفون خود تجربه‌ای جدید را کسب نمایند.

وی در ادامه‌ی صحبت‌های خود اذعان کرد:

اپل کارت به منظور کمک به مشتریان برای برای ساختن زندگی سالم‌تر در امور مالی طراحی شده است و از همان ابتدا با حدف مدیریت مالی طراحی این کارت اعتباری آغاز شد تا سبب گردد افراد بتوانند با در اختیار داشت پول‌ خود بتوانند انتخاب‌های هوشمندانه‌تری داشته باشند. در این پروسه، هزینه‌های افراد با گذشت زمان شفاف‌تر خواهد شد و این امر باعث می‌شود تا تعادلی نسبی در مدیریت دخل‌وخرج برقرار گردد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید