اپل ویدیوهای عملکرد Apple Card را منتشر کرد - تکفارس 
اپل ویدیوهای عملکرد Apple Card را منتشر کرد - تکفارس 
اپل ویدیوهای عملکرد Apple Card را منتشر کرد - تکفارس 

اپل ویدیوهای عملکرد Apple Card را منتشر کرد

مسلم رفیعی
۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - 20:30
اپل ویدیوهای عملکرد Apple Card را منتشر کرد - تکفارس 

همزمان با شروع برنامه پیش‌نمایش Apple Card، این شرکت مجموعه‌ای از ویدیوها را منتشر کرده که جزئیات استفاده از این کارت‌ اعتباری را نشان می‌دهند. این ویدیوها تقریباً به‌تمامی جنبه‌های این محصول، از کاربرد و تنظیمات گرفته تا نحوه پرداخت و همچنین عملکرد پاداش‌ها، اشاره می‌کنند. اگر برنامه پیش‌نمایش شما را قانع نکرده است، در اینجا نیز به شما اطلاعاتی را ارائه می‌دهیم.

اگر پیش‌تر از کارت اعتباری‌های سنتی یا Apple Pay استفاده کرده باشید، پس در اینجا با اطلاعات جدیدی روبه‌رو خواهید شد. با این حال، جنبه‌های منحصر به فرد این کارت، حکایت از طراحی عمیق این محصول دارند. به‌عنوان مثال، این ویدیو را در پایین تماشا کنید که نشان می‌دهد چگونه می‌توانید شماره کارت خود را مشاهده نمایید. البته این کار به‌سادگی چاپ شماره بر روی کارت نیست. برای خریدهای آنلاین یا فروشگاه‌هایی که از Apple Pay پشتیبانی نمی‌کنند، این جزئیات را نیاز خواهید داشت.

 

یک ویدیو که در پایین قرار داده شده است، چگونگی بررسی هزینه‌ها را از طریق اپلیکیشن Wallet، نشان می‌دهد. این نرم‌افزار با Apple Card همگام می‌شود و به‌صورت آنی، جریان پول را به شما نمایش می‌دهد. همچنین می‌توانید هزینه‌های خود را در طی ماه‌های مختلف یا به صورت تکی مشاهده نمایید.

 

ویدیوهای دیگر که در فضای مجازی موجود هستند، نحوه استفاده از Daily Cash (پاداش‌های استفاده از Apple Card)، تنظیم و نحوه پرداخت قسط‌ها و همچنین نحوه دسترسی به خدمات پشتیبانی را پوشش می‌دهند.

برنامه پیش نمایش Apple Card از ۱۵ مرداد (۶ اوت) در ایالات متحده آغاز شده است و اپل می‌گوید که انتظار دارد این محصول به صورت گسترده در اواخر این ماه، روانه بازار شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید