نسخه جایگزین Google Photos منتشر شد - تکفارس 
نسخه جایگزین Google Photos منتشر شد - تکفارس 
نسخه جایگزین Google Photos منتشر شد - تکفارس 

نسخه جایگزین Google Photos منتشر شد

سید محمد معلمی
۳ مرداد ۱۳۹۸ - 09:00
نسخه جایگزین Google Photos منتشر شد - تکفارس 

در خبری جداگانه اعلام کردیم که تعداد کاربران Google Photos به ۱ میلیارد رسیده‌اند و برای اینکه کمپانی مالک اندروید بتواند تعداد این افراد را افزایش دهد، نسخه جایگزین این برنامه به نام Gallery Go را عرضه کرده است.

Gallery Go بیشتر به درد کاربرانی می‌خورد که به اتصال اینترنتی قوی دسترسی ندارند ولی می‌خواهند تصاویر خود را همیشه مرتب نمایند. درست مانند Google Photos، اپلیکیشن تازه منتشر شده از یادگیری ماشینی بهره می‌برد تا عکس‌های موجود در گالری افراد را دسته‌بندی کند. ضمن اینکه Gallery Go به کاربران اجازه می‌دهد با فیلترهای موجود، ظاهر تصاویر را بهبود بخشند. تنها تفاوت این نرم‌افزارها با یک‌دیگر این است که Gallery Go حجم کمتری دارد و تنها ۱۰ مگابایت از حافظه داخلی گوشی را اشغال می‌کند.

 

هدف گوگل از عرضه Gallery Go این بوده که تعداد کاربرانش را در کشورهای در حال توسعه مانند نیجریه افزایش دهد. لازم به ذکر است که تا کنون فیسبوک نسخه سبک‌تر نرم‌افزارهایش را با پسوند Lite عرضه کرده بنابراین افراد می‌توانند ورژن‌های مسنجر لایت یا اینستاگرام لایت را در دستگاه خود نصب نمایند. به علاوه، توییتر هم چنین راهکاری را اتخاذ کرده و توییتر لایت را در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است. خودِ گوگل هم در اندروید دست به این کار زده و نسخه اندروید گو (Android Go) را در گوشی‌هایی به کار برده که مشخصات فنی چندان قدرتمندی ندارند.

در پایان اشاره کنیم که هم‌اکنون می‌توانید Gallery Go را از پلی استور دانلود کرده و در گوشی اندرویدی که نسخه سیستم عامل آن ۸٫۱ یا جدیدتر است، نصب نمایید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید