اجرای برنامه‌های آموزشی با TikTok در هند - تکفارس 
اجرای برنامه‌های آموزشی با TikTok در هند - تکفارس 
اجرای برنامه‌های آموزشی با TikTok در هند - تکفارس 

اجرای برنامه‌های آموزشی با TikTok در هند

سید محمد معلمی
۲۲ تیر ۱۳۹۸ - 22:30
اجرای برنامه‌های آموزشی با TikTok در هند - تکفارس 

TikTok (تیک‌تاک)، به عنوان شبکه اجتماعی مبتنی بر ویدیو با سازمان ملی توسعه مهارت‌های هند (NSDC) همکاری را آغاز کرده تا برای آموزش دادن به جوانان، کمپین‌های آموزشی راه‌اندازی کند. سازمان نامبرده، از تیک‌تاک استفاده خواهد کرد تا برنامه‌های آموزشی که توسط دولت هند برگزار می‌شوند را اطلاع‌رسانی کند.

احتمال دارد این همکاری سبب شود جمعیت ۲۰۰ میلیونی کاربران تیک‌تاک از برنامه‌های تحصیلی دولت آگاه شوند و بتوانند مهارت‌های خود را بهبود بخشند. این نرم‌افزار از ۱۰ زبان مهم هند پشتیبانی می‌کند و به همین خاطر از محبوبیت زیادی میان مردم این کشور برخوردار است. به همین دلیل NSDC بر این باورست که تیک‌تاک پلتفرم خوبی برای یادگیری نسل جوان می‌باشد.

گائوروو کوپر (Gaurav Kooper)، نماینده، کمیسیونر و سخن‌گوی همکاری تیک‌تاک و NSDC می‌گوید:

با استفاده از محتوای متنوع تیک‌تاک، تصمیم گرفتیم جوانان را سرگرم کرده و برنامه‌های آموزشی مختلف را در هند به آنها اطلاع و آموزش دهیم. ما معتقدیم که با بهره‌گیری از پتانسیل ویدیوهای کوتاه می‌توانیم نسل جوان را به یادگیری مهارت‌های مختلف ترغیب کنیم

این سازمان برنامه‌ریزی کرده با دسته‌بندی و ساخت گروه‌های بزرگ، باکیفیت و کارآمد، مؤسسات علمی زیادی تأسیس کند ولی حالا با تیک‌تاک قصد دارد برنامه خود را در ابعاد بزرگ‌تری به انجام برساند تا در نهایت به هدف (Skilled India) هند ماهر دست یابد.

لازم به ذکر است که با راه‌اندازی کمپین‌ها، هشتگ #Skill4All تا کنون ۴۷ میلیون دنبال کننده داشته و یکی از محبوب‌ترین‌ها شده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید