سامسونگ به‌زودی هدفون سیمی خود را معرفی می‌کند - تکفارس 
سامسونگ به‌زودی هدفون سیمی خود را معرفی می‌کند - تکفارس 
سامسونگ به‌زودی هدفون سیمی خود را معرفی می‌کند - تکفارس 

سامسونگ به‌زودی هدفون سیمی خود را معرفی می‌کند

علی اسکندری
۲۱ تیر ۱۳۹۸ - 21:30
سامسونگ به‌زودی هدفون سیمی خود را معرفی می‌کند - تکفارس 

همه برند سامسونگ را می‌شناسیم. این شرکت برای سال‌هاست که در بخش تکنولوژی و دستگاه‌های هوشمند فعالیت می‌کند. در حقیقت بیش‌تر از یک دهه است که این شرکت بزرگ کره‌ای به دنیای گوشی‌های هوشمند وارد شده است. این شرکت در سال‌های مختلف موبایل‌های زیادی را معرفی کرده که همگی طرفداران زیادی داشتند. اما چند سالی‌ست که سامسونگ طیف گسترده‌تری از محصولات را مثل اسپیکرها و ساعت‌های هوشمند تولید می‌نماید. هدفون‌ها نیز جزو همین دسته هستند. در ادامه با تکفارس همراه باشید…

همان‌طور که می‌دانید همیشه در تابستان شاهد گوشی‌های پرچم‌دار شرکت سامسونگ و اپل هستیم. به‌زودی گلکسی نوت ۱۰ معرفی خواهد شد و برای همین سامسونگ برنامه‌هایی برای معرفی دستگاه‌های مختلفی در کنار این گوشی دارد. به این ترتیب مشتریان ترغیب خواهند شد تا هم گلکسی نوت ۱۰ را بخرند و هم آن محصولات جانبی را خریداری نمایند. شایعات و اخبار حاکی از آن هستند که این شرکت کره‌ای می‌خواهد در کنار پرچم‌دار گران‌قیمت خود از یک هدفون سیمی نیز پرده بردارد.

به‌نظر می‌رسد این هدفون قابلیت‌های بسیاری مجهز باشد و شاید هم از دستیارهای صوتی بهره ببرد. این موجب می‌شود تا بسیاری از کارهای‌تان را سریع‌تر از قبل به پایان برسانید. مثلا با گفتن کلمه‌ای می‌توانید به دوستان یا خانواده خود تماس بگیرید یا پیامکی را برای آن‌ها ارسال کنید. گذشته از این، یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های این هدفون (البته تا جایی که می‌دانیم) حذف نویز است. این یعنی هدفون صداهای اطراف را که مانع تجربه لذت‌بخشی از گوش دادن به موسیقی می‌شوند، فیلتر می‌کند. به این ترتیب شما فقط موسیقی خالص را می‌شنوید که تجربه بسیار جذابی است. اما از همین هدفون می‌توان به یکی از مشخصات حتمی گلکسی نوت ۱۰ پی برد.

همان‌طور که در بالا گفتیم این هدفون سیمی خواهد بود. این یعنی نیاز به یک پورت ۳.۵ میلی‌متری یا یو‌اس‌بی دارد. شایعاتی نشان می‌دهند که گلکسی نوت ۱۰ دارای یک جک ۳.۵ میلی‌متری صدا نیست و به‌جای آن به یک درگاه یو‌اس‌بی از نوع C مجهز شده است. این درگاه‌های یکی از جدیدترین پورت‌های دنیای گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شوند و مزیت‌های فراوانی دارند. یکی از نقاط قوت این درگاه‌ها، سرعت بالای آن‌هاست. در نتیجه دیگر نیازی نیست ساعت‌ها برای شارژ شدن گوشی‌تان صبر کنید. به‌لطف این درگاه موبایل هوشمدتان سریع‌تر از گذشته شارژ خواهد شد. همچنین در این درگاه‌ها دیگر فرقی نمی‌کند که از چه طریقی سوکت شارژ را به آن وصل نمایید. هدفون سیمی هم به‌زودی معرفی می‌شود، دارای یک سوکت یو‌اس‌بی نوع C خواهد بود تا انتقال موسیقی با سرعت بیش‌تری انجام گردد و هیچ وقفه‌ای ایجاد شود. اما این خبری بدی برای دوستداران هدفون‌های سیمی مجهز به سوکت ۳.۵ میلی‌متری صدا است، از آن‌جا که تقریبا دیگر نمی‌توانید از هدفون‌های گران‌قیمت قبلی خود بهره ببرید. شاید هدف اصلی سامسونگ هم همین بوده است. به این ترتیب شما ترغیب خواهید شد تا این مدل را در کنار گلکسی نوت ۱۰ خریداری نمایید.

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا در صورت عرضه این هدفون به بازار، حاضر به خریدن آن خواهید بود؟ خوشحال خواهیم شد که نظرتان را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید