معرفی نرم‌افزارهای دانلود ویدئوهای اینستاگرام - تکفارس 
معرفی نرم‌افزارهای دانلود ویدئوهای اینستاگرام - تکفارس 
معرفی نرم‌افزارهای دانلود ویدئوهای اینستاگرام - تکفارس 

معرفی نرم‌افزارهای دانلود ویدئوهای اینستاگرام

بهنام خدابخشی
۹ تیر ۱۳۹۸ - 08:00
اینستاگرام

دانلود ویدئوهای اینستاگرام در صورتی که ابزار مناسب برای این کار را داشته باشید، آنقدرها هم که به نظر می‌رسد موضوعی پیچیده نیست. اینستاگرام زندگی لحظه به لحظه‌ی افراد را ثبت می‌نماید و می‌توانید این لحظات را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید. شما تنها با چند لمس ساده بر روی صفحه‌ی گوشی خود می‌توانید تصاویر و ویدئوهای مختلفی را ثبت نموده و  لحظات زندگیتان را با فالوئرهای خود اشتراک‌گذاری کنید. همچنین شما می‌توانید تمامی ویدئوهایی که با دوستانتان به اشتراک گذاشته‌اید را نیز یک‌بار به صورت آنلاین مرور کنید، اما اکنون مسئله اینجاست که اگر بخواهید ویدئوها را به صورت آفلاین مرور نمایید، آیا شرایط به همین آسانی است؟!

در اینستاگرام همه‌ی ما می‌توانیم به راحتی ویدئوهای مختلفی را به صورت آنلاین مشاهده کنیم ولی هیچ گزینه‌ی پیش فرضی جهت دانلود ویدئوها و مشاهده‌ی آن‌ها به صورت آفلاین وجود ندارد و نمی‌توان آن‌ها را بررسی نمود. در صورتی که تصمیم داشته باشید ویدئوهای موجود در اینستاگرام را دانلود نمایید باید به ابزارهای شخص ثالث مراجعه کنید.

در این بخش ما تصمیم داریم تا بسته به دستگاهی که از آن استفاده می‌کنید (کامپیوتر، تبلت یا گوشی هوشمند) یک سری از بهترین ابزارهای دانلود ویدئو در اینستاگرام را برای شما معرفی کنیم.

کامپیوتر

وبسایت‌های متعددی وجود دارند که به شما اجازه می‌دهند تا ویدیوهای اینستاگرام را دانلود کنید، درحالی که تقریبا تمامی این وب سایت‌ها یک کار مشترک را انجام می‌دهند. یکی از ساده‌ترین، بهترین و قابل اعتمادترین آن‌ها وب سایت DreDown نام دارد.

برای استفاده از این وب سایت، ابتدا باید وارد اینستاگرام شوید و ویدیوهای مورد علاقه‌ی خود را بارگذاری نمایید. URL را از نوار آدرس مرورگر وب خود کپی کنید، سپس وارد صفحه DreDown شوید، لینک ویدئو اینستاگرامی را در نوار آدرس بالای موجود در سایت Paste کنید. اکنون بر روی گزینه‌ی DreDown کلیک کنید، صبر کنید تا ویدیو بررسی و سپس فرآیند دانلود آن آغاز شود.

سایر سرویس‌های مبتنی بر وب که به شیوه‌ای مشابه کار می‌کنند عبارتند از DownloadGram، Download Instagram Videos و Gramblast.

سیستم عامل iOS

محدودیت‌های امنیتی سیستم عامل iOS به این موضوع اشاره دارد که دانلود ویدئوهای اینستاگرام به اندازه‌ی نسخه‌ی ویندوزی آسان نیست ولی هنوز هم آنقدر پیچیده نیست که کاربران سردرگم شوند. تمام چیزی که برای انجام این فرآیند احتیاج دارید، یک اپلیکیشن مناسب است.

یکی از گزینه‌های بسیار کاربردی و مناسب، اپلیکیشن Blaze: Browser & File Manager در سیستم عامل iOS است. تنها شما باید بر روی دکمه‌ی دانلود کلیک کنید و سپس گزینه‌ی “Export video To Camera Roll” را انتخاب کنید. البته، شما می‌توانید هر یک از گزینه‌های مبتنی بر وب را که ترجیح می‌دهید، استفاده نمایید.

سیستم عامل اندروید

برای کاربران سیستم عامل اندروید، زمانی که صحبت از دانلود ویدئوهای اینستاگرام می‌شود گزینه‌های مختلفی مبتنی بر وب پیش روی آن‌ها قرار می‌گیرد. با این حال، اپلییکشن‌هایی نیز وجود دارند که می‌توانید با استفاده آن‌ها فرآیند دانلود ویدئوهای اینستاگرامی را کمی ساده‌تر کنید. یکی از این گزینه‌ها Video Downloader For Instagram است که یک اپلیکیشن رایگان بوده و برای کاربران مختلف بسیار مناسب است.

به این دلیل که این اپلیکیشن رایگان است، شما باید در زمان استفاده از آن، تبلیغات مختلفی که نمایش داده می‌شود را تحمل کنید. Video Downloader For Instagram یکی از مزیت‌هایی که دارد این است، نحوه‌ی استفاده و آموزش اپلیکیشن را قرار داده است ولی خلاصه‌نویسی آن بسیار فاجعه و غیرقابل درک است.

در اینستاگرام بر روی دکمه‌ی سه نقطه که در گوشه‌ی سمت راست و بالای ویدئوی موردنظر قابل مشاهده است، ضربه بزنید و گزینه‌ی Copy link را انتخاب کنید. وارد اپلیکیشن فوق‌الذکر شوید و گزینه Paste را انتخاب کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید