میزو ۱۶Xs به‌زودی به بازارهای جهانی عرضه می‌شود - تکفارس 
میزو ۱۶Xs به‌زودی به بازارهای جهانی عرضه می‌شود - تکفارس 
میزو ۱۶Xs به‌زودی به بازارهای جهانی عرضه می‌شود - تکفارس 

میزو ۱۶Xs به‌زودی به بازارهای جهانی عرضه می‌شود

علی اسکندری
۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - 22:30
میزو ۱۶Xs به‌زودی به بازارهای جهانی عرضه می‌شود - تکفارس 

اگر کمی با دنیای موبایل‌های چینی آشنا باشید، حتما برند میزو را می‌شناسید. این برند فعالیت زیادی در ایران دارد و تا حالا مدل‌های زیادی را به کشورمان وارد کرده و فروش خوبی را در ایران تجربه نموده. گوشی‌های این شرکت در عین کیفیت بالا قیمت کمی دارند و برای همین در کشورهای مختلف مبحبویت زیادی پیدا کرده‌اند. در واقع میزو ۱۶Xs یکی از همین موبایل‌های بی‌نظیر این کمپانی است. در ادامه با تکفارس همراه باشید…

شاید برای‌تان عجیب به‌نظر برسد که شرکت کم‌تر شناخته شده‌ای مثل میزو ۱۶Xs بخواهد محصولاتش را در بازارهای جهانی عرضه کند. اما این موضوع به واقعیت پیوسته و به‌زودی این گوشی به بازارهای جهانی و شاید ایران (البته با قیتی نجومی) عرضه خواهد. در واقع گوشی های هشومند میزو پیش از گران شدن دلار ارزش خرید بالایی داشتند و افزایش دلار ارزش خرید آن‌ها کم شده. البته ارزش خرید همه گوشی‌ها کم شده است. از این موضوع بگذریم. شایعات و اخبار نشان می‌دهند که میوز که قصد ورود به بازارهای شمال اروپا و حتی کانادا و شاید آمریکایی لاتین را دارد و می‌خواهد را به دیگر جوامع غیر از کشور بزرگ چین معرفی نماید. این اقدام میزو تحسین‌برانگیز است ودر عین حال تقلیدی از شیائومی و وان‌پلاس است. در واقع میزو هم فهمیده که تنها با عرضه گوشی هایش به بازارهای جهانی می‌تواند برندی بزرگ و سودآور باشد و چسبیدن به بازار چین محبوبیت برای برند نخواهد داشت. از این رو اقدام به عرضه جهانی میزو ۱۶Xs خواهد کرد. اما جرا این گوشی؟ مگر چه قابلیت‌ها و ویژگی‌هایی دارد؟ میزو ۱۶Xs از هر نظر یکی از بهرتین گوشی‌هاست که قابلیت‌های زیاید دارد و می‌تواند جایزیگن برترین گوشی های حال حاضر دنیا باشد. فقط کافی‌ست به مشخصات آن نگاه کنید. چیزی که از همه مورد توجه‌ است، طراحی محصول است که نظر هر کسی را جذب می‌کند و آن را به یک مشتری وافدار تبدیل می‌نماید. پس فراموش نکنید، میزو ۱۶Xs یک گوشی هوشمند زیبا و جذاب است که دل‌تان را می رباید و فریب‌تان می‌دهد. شاید برای تان جالب باشد که بدانید میزو ۱۶Xs از ترکیبی از شیشه و فلز تهیه شده که تنها در گوشی های هشومند گران‌قیمت و بالارده دیده می‌شود. با پرداخت مبلغ کمی شا هم می‌توانید این عناصر را لمس کنید یک گوشی هشومدن زیبا داشته باشید.

میزو ۱۶Xs به‌زودی به بازارهای جهانی عرضه می‌شود - تکفارس 

یکی از قابلیت‌های مهم گوشی‌های بالارده و گران‌قمیت حالا، حس‌گر اثر انگشت در زیر صفحه‌نمایش است. همین مورد در میزو ۱۶Xs هم دیده می‌شود. در وقع نیازی نیست مبغ زیادی بپردازید تا این محصول را دریافت کنید و یک حس‌گر یزیر نمایشگر را تجربه نمایید. با پرداخ مبلغی در حدود ۲۲۰ یورو که خاونواده a سامسونگ بسیار ارزان‌تر است، صاحب این گوشی هوشمند چینی خواهید شد که از هر لحاظ بهترین است. شک نکنید میزو ۱۶Xs یک گوشی کاربردی و با کلی امکانات است که می‌خواهد هر لحظه به شما خدمت کند. سه دوریین هم از دیگر قابلیت‌های این گشی هوششمند چینی‌تبار است. چند گوشی میان‌رده و اقتصادی را در این بخش از بازار می‌شناسید که دارای سه دوربین باشند. بیش‌ر موبایل‌های سه دوربین این رنج، قیمت بالاتری از میزو ۱۶Xs دارند و برای همین توصیه می‌کنیم که اگر علاقه‌مند به هنر عکاسی هستید، حتما میزو ۱۶Xs بخرید. جتی شده برای آن به چین بروید و آن را با قیمت کم‌تری خریداری نمایید. در همین مورد اخباری منتشر شده است. گفته می‌شود میزو ۱۶Xs با قیمت بیش‌تر در بازازهای جهانی فروخته خواهد شد که همین نقطه ضعفی برای این گوشی است. در واقع میزو ۱۶Xs در بازارهای شمال اروپا و دیگر کشورهای توسعه یافته شاید به قیمت بالاتر از ۲۵۰ یورو فروخته شود. با این همه بازهم از یخیلی از گوشی‌های بازار سرتر است و قابلیت‌های بیش‌تری دارد و فقط گافی‌ست نگاهی به دیگر گوشی‌های این سطح بیندازید تا خودتان از وضعیت آگاه شوید. بیش‌تر گوشی‌های مدرن و زیبا قیمت بالایی مثل بیش‌تر از ۳۰۰ یورو دارند و همین یکی از نقاط ضعف این گوشی هوشمند به‌حساب می‌آید. پس فراموش نکنید برای این‌که بخواهید یک گوشی زیبا و مناسب عکاسی داشته باشید، باید حتما میزو ۱۶Xs را بخرید. اما میزو تنخا به دروبین و طراحی توجه نکرده و موضوعات دیگر را نیز در اولویت خود قرار داده. این موضاعا شامل باتری و فن‌آوری‌های حول ‌محور آن می‌شود. فن‌آوری شارژ سریع میزو ۱۶Xs یکی از سریع‌رتی‌هاست که شاهد آن فقط در گوشی‌هایی مثل گلکسی s10 و خانواده‌های لوکس دیگر موبایل‌های بازار هستیم. پس باتری بزرگ میزو ۱۶Xs در زمان کمی شارژ می‌شود و هیچ مشکلی را برای‌تان پیش نمی‌آورد. در واقع در وقت‌تان صرفه‌جویی خواهید کرد. چیزی که در بعضی از گوشی های میان‌رده و اقتصادی بازار اصلا نمی بینیم. همین فن‌اوری شارژ سریع است. اما باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپری دستگاه نیز با سرعت پایینی خالی می‌شود. برای همین میزو ۱۶Xs یکی از بهترین گوشی‌ها برای علاقه‌مندان به بازی و تماشای فیلم‌های سینمایی است.

شما همراهان گرامی در صورت تمایل می‌توانید نظر خود را در این خصوص با ما به اشتراک بگذارید، همچنین کانال تکفارس را در تلگرام با شناسه techfarscom@ دنبال کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید