نسخه جدید فایرفاکس در پاییز منتشر خواهد شد - تکفارس 
نسخه جدید فایرفاکس در پاییز منتشر خواهد شد - تکفارس 
نسخه جدید فایرفاکس در پاییز منتشر خواهد شد - تکفارس 

نسخه جدید فایرفاکس در پاییز منتشر خواهد شد

ربین قهرمانی
۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - 13:00
ff

طبق آخرین اخباری که در مورد مرورگر محبوب مزیلا فایر فاکس (Fire Fox)، از طریق مدیرعاملان آن منتشر شده است، این مرورگر قرار است نسخه جدید خود را پاییز امسال منتشر کند. این نسخه امکانات فراوانی را در خود جای داده است و ازجمله آنان می‌توان به داشتن وی پی ان (VPN) اشاره کرد. همچنین قرار است که این نسخه یک فضای ابری ذخیره‌سازی را نیز داشته باشد که به کاربران این امکان را می‌دهد فایل‌های خود را بر آن آپلود کنند و از نیاز داشتن به یک فضای ابری بی‌نیاز شوند.

براساس اخبار جدیدی که از مرورگر موزیلا فایر فاکس منتظر شده است، شرکت موزیلا قصد دارد که نسخه جدید مرورگر فایرفاکس را در پاییز منتشر کند و این نسخه بر خلاف نسخه‌های قدیمی خود، امکانات فراوانی را خواهد داشت. ازجمله این امکانات می‌توان به قرار دادن یک فضای آپلود چند گیگابایتی در اختیار کاربران اشاره کرد. طبق گفته‌های مدیر عامل شرکت موزیلا، آقای کریس بیرد (Chris Beard)، این نسخه پولی خواهد بود و در پاییز امسال منتشر خواهد شد. کاربران می‌توانند با پرداخت ماهیانه فقط ۱۰ دلار، این نسخه را خریداری کنند و از امکانات عالی آن بهره مند شوند.

هنوز مدیران شرکت موزیلا، اخبار شفافی را در مورد این نسخه پولی فایرفاکس، در اختیار رسانه‌ها قرار نداده اند و فقط تاریخ انتشار آن را اعلام کرده اند. البته همانگونه که گفته شد، این شرکت به‌علاوه اینکه یک VPN را در اختیار کاربران قرار می‌دهد، چندین گیگ فضای ابری را نیز به کاربران می‌دهد تا فایل‌های خود را در آن آپلود کنند. اما هنوز خبری از هزینه پرداختی بابت این فضای ابری، در دسترس نیست. البته لازم به ذکر است که این شرکت، در نسخه‌های قدیمی نیز یک VPN پولی را در اختیار کاربران خود قرار داده بود که با همکاری شرکت ProtonVPN انجام می‌داد.

نظر شما کاربران همیشگی تکفارس در مورد این خبر چیست؟ آیا واقعاً این نسخه می‌تواند مورد قبول کاربران قرار گیرد یا فقط یک هزینه اضافی است؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید