موتورولا One Vision دارای دوربینی ۴۸ مگاپیکسلی است! - تکفارس 
موتورولا One Vision دارای دوربینی ۴۸ مگاپیکسلی است! - تکفارس 
موتورولا One Vision دارای دوربینی ۴۸ مگاپیکسلی است! - تکفارس 

موتورولا One Vision دارای دوربینی ۴۸ مگاپیکسلی است!

علی اسکندری
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ - 08:00
موتورولا One Vision دارای دوربینی ۴۸ مگاپیکسلی است! - تکفارس 

موتورولا یکی از برترین شرکت‌های بخش گوشی‌های هوشمند است که مدل‌های جذابی را به بازار عرضه می‌کند. این شرکت به‌تازگی محصول One Vision معرفی نموده که از قابلیت‌‌های زیادی برخوردار است. در ادامه با تکفارس همراه باشید…

One Vision با این‌که با فن‌آوری‌های بسیاری همراه است، اما در بین میان‌رده‌های بازار قرار می‌گیرد. این مدل با قیمتی نسبتا کم به بازارهای جهانی عرضه خواهد شد. در بخش جلویی گوشی شاهد یک نمایشگر کم‌حاشیه و تمام‌صفحه هستیم که زیبایی One Vision را بیش‌تر کرده است. این صفحه‌نمایش نسبت تصویر ۲۱:۹ دارد و از این رو طول آن بیش‌تر شده تا با یک دست هم بتوانید با دستگاه کار کنید. گفتنی‌ست محصول آمریکایی دارای یک نمایشگر بزرگ و ۶٫۳ اینچی است. این صفحه‌نمایش با کیفیت +FullHD تولید شده تا حتی در فواصل نزدیک نیز نتوانید پیکسل‌ها را شناسایی کنید. اما طراحی هم برای یک گوشی بسیار اهمیت دارد. موتورولا One Vision از طراحی مدرنی بهره می‌گیرد و در قاب جلوی آن تنها یک حفره به‌چشم می‌خورد. نمایشگر محصول دارای کم‌ترین حاشیه است و همین One Vision را به یک گوشی زیبا تبدیل کرده. موتورولا برای محصول خود دوربینی باکیفیت را در نظر گرفته است. در واقع در قاب پشتی شاهد دوربین‌های ۴۸ و ۵ مگاپیکسلی هستیم که که تصاویری بی‌نقص و با کم‌ترین نویز ثبت می‌کنند. به‌طور کلی اگر می‌خواهید یک گوشی مخصوص عکاسی داشته باشید، باید حتما One Vision را بخرید. تولیدکننده از هوش مصنوعی نیز در دستگاه خود بهره برده تا عکس‌های بیش‌تر و بهتری بگیرید. دیگر نیازی نیست خودتان تمام گزینه‌های را تنظیم کنید. هوش مصنوعی این کار را برای شما انجام می‌دهد. تنها بایستی روی دکمه شاتر کلیک کنید تا بتوانید عکسی زیبا بگیرید.

موتورولا One Vision دارای دوربینی ۴۸ مگاپیکسلی است! - تکفارس 

در واقع قابلیت هوش مصنوعی را مدیون پردازنده محصول هستیم. این پردازش‌گر کره‌ای می‌تواند برنامه‌های سبک را اجرا نماید و با کمک آن حتی می‌توانید برخی از بازی‌ها را دانلود و نصب کنید. One Vision به ۴ گیگابایت حافظه رم مجهز است که برای بسیاری از کاربران بسیار خوب تلقی می‌شود. اندروید پای یکی از قابلیت‌های مهم این گوشی محسوب می‌شود. نسخه دهم اندروید از قابلیت‌های متعددی بهره می‌گیرد که همگی در موتورولا One Vision حضور دارند. همچنین سیستم‌عامل گوگل از همیشه کم‌مصرف‌تر شده است. در یکی از نسخه‌های One Vision، تقریبا ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی گیرتان می‌آید تا فیلم‌ها و بازی‌های مورد نظرتان را دانلود کنید. یک باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپری درون One Vision قرار گرفته که عمر خوبی دارد. نسخه جدید فن‌آوری شارژ سریع هم دیده می‌شود تا در چند دقیقه باتری One Vision تا ۵۰ درصد شارژ شود. محصول موتورولا از دو سیم‌کارت به‌طور همزمان پشتیبانی می‌کند و درگاهی نیز برای کارت حافظه در آن قرار گرفته است.

شما همراهان گرامی در صورت تمایل می‌توانید نظر خود را در این خصوص با ما به اشتراک بگذارید، همچنین کانال تکفارس را در تلگرام با شناسه techfarscom@ دنبال کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید