جدیدترین اخبار از گوشی‌های جدید وان‌پلاس - تکفارس 
جدیدترین اخبار از گوشی‌های جدید وان‌پلاس - تکفارس 
جدیدترین اخبار از گوشی‌های جدید وان‌پلاس - تکفارس 

جدیدترین اخبار از گوشی‌های جدید وان‌پلاس

سید محمد معلمی
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - 19:20
جدیدترین اخبار از گوشی‌های جدید وان‌پلاس - تکفارس 

در فاصله کمتر از نیم ساعت مانده به رونمایی از پرچمداران وان‌پلاس، علاوه بر اینکه می‌خواهیم در سایت خبری تحلیلی تکفارس این مراسم را به صورت لایو بلاگ و زنده پوشش دهیم، قصد داریم شما را در جریان آخرین جزئیات محصولات این کمپانی چینی بگذاریم.

 [button type=”bd_button btn_large” url=”https://techfars.com/94348/oneplus-7-pro-event-live-stream/” target=”on” button_color_fon=”#ff0080″ button_text_color=”#ffffff” ]پوشش زنده مراسم رونمایی از گوشی های جدید وان پلاس[/button]

در واقع چیزی نیست که در مورد وان‌پلاس ۷ و وان‌پلاس ۷ پرو از ما پوشیده مانده باشد و باید خودِ وان‌پلاس به عنوان سازنده، این جزئیات و اخبار را رسماً تأیید کند تا کسی در مورد این اطلاعات شک و تردیدی به خود راه ندهد.

قیمت وان‌پلاس ۷ و وان‌پلاس ۷ پرو

وان‌پلاس دیگر آن شرکتی نیست که بخواهد با هر قیمتی که شده خود را در بازار گوشی‌های هوشمند جای دهد بلکه توانسته با مدل‌های وان‌پلاس ۳ به بعد، توجهات را خود جلب کند و حالا به رقیبی قابل احترام برای سامسونگ، اپل، هوآوی و شیائومی تبدیل شده است.

جدیدترین اخبار از گوشی‌های جدید وان‌پلاس - تکفارس 

قیمت‌های مقرون به صرفه گوشی‌هایی که وان‌پلاس تولید می‌کند، نسبت به دیگر موبایل‌های موجود در بازار مانند گلکسی اس ۱۰ پلاس، آیفون ایکس اس مکس و هوآوی پی ۳۰ پرو، آن‌قدر بهتر هستند که حتی آمریکایی‌ها که بیشتر سراغ محصولات سامسونگ و اپل می‌روند نیز در سال گذشته میلادی استقبال خوبی از وان‌پلاس ۶ و وان‌پلاس ۶ تی داشتند. حالا به قیمت منطقی و مقرون به صرفه، سیستم نرم‌افزاری روان و رابط کاربری فوق‌العاده را نیز اضافه کنید تا ببینید چرا افراد سراغ این گوشی‌ها می‌روند.

 [button type=”bd_button btn_large” url=”https://techfars.com/83775/oneplus_6t-review/” target=”” button_color_fon=”#ffffff” button_text_color=”#ff0080″ ]بررسی تخصصی وان‌پلاس ۶ تی (قسمت اول)[/button]

 [button type=”bd_button btn_large” url=”https://techfars.com/84179/oneplus_6t-review-2/” target=”on” button_color_fon=”#ff0080″ button_text_color=”#ffffff” ]بررسی تخصصی وان‌پلاس ۶ تی (قسمت دوم)[/button]

اما امروز، وان‌پلاس می‌خواهد دو مدل به نام‌های وان‌پلاس ۷ و وان‌پلاس ۷ پرو را معرفی کند که قیمت آنها حداقل از ۴۹۹ پوند شروع می‌شود و نهایتاً به ۷۹۹ پوند می‌رسد. در این بین، وان‌پلاس ۷ که ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد با قیمت ۴۹۹ پوند و مدل دارای ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی حدود ۵۵۰ پوند به فروش خواهد رسید. در سمت دیگر، یک نمونه از وان‌پلاس ۷ پرو که ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد ۶۴۹ و نمونه دیگر که از ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد، با قیمت ۷۹۹ قابل خرید و فروش خواهد بود. لازم به ذکر است که قیمت ۷۹۹ پوندی نیز برای نمونه دارای ۱۲ گیگابایتی تعیین شده است. حالا اگر به هر کدام از این اعداد و رقم، ۱۰۰ واحد اضافه کنید، هزینه خرید وان‌پلاس ۷ و وان‌پلاس ۷ پرو به دلار تبدیل می‌شود بنابراین قیمت پرچمداران سال ۲۰۱۹ کمپانی چینی بین ۶۰۰ تا ۹۰۰ دلار می‌باشد.

جدیدترین اخبار از گوشی‌های جدید وان‌پلاس - تکفارس 

انتظار می‌رود مدل وان‌پلاس ۷ پرو از یک دوربین سلفی ظاهرشونده بهره ببرد تا ظاهر جلویی آن کاملاً صفحه نمایش باشد.

حال که صحبت از پنل جلویی وان‌پلاس ۷ پرو شد، بد نیست بگوییم که نمایشگر این دستگاه از نوع OLED خواهد بود تا لبه‌های آن تا حد امکان کاهش یابند بنابراین باید شاهد چیزی شبیه به گوشی‌های خانواده گلکسی اس ۱۰ سامسونگ و هوآوی پی ۳۰ باشیم. با این اطلاعات، به نظر می‌رسد با توجه به ظاهر مدرن‌تر و جذاب‌تر پرچمدار کمپانی چینی، وان‌پلاس امسال به محبوبیت بیشتری برسد زیرا قیمت محصولاتش نسبت به دو شرکتی که نام بردیم، بسیار کمتر است.

انتشار یک ویدیو

حالا که دیگر چیزی به معرفی دو گوشی مورد بحث ما باقی نمانده، یک ویدیو یک دقیقه‌ای در اینترنت در حال دست به دست شدن است که بد نیست آن را بررسی کنیم.

اگر این کلیپ را به بخش‌های ۱۰ ثانیه‌ای تقسیم نماییم، در قسمت اول، بسیاری از ویژگی‌های احتمالی به چشم می‌خورند بنابراین قاب پشتی شیشه‌ای است و اسپیکرها در پایین قرار گرفته‌اند. به این قابلیت‌های جذاب، نمایشگر Fluid AMOLED، ویژگی Alert Slider و دوربین عقب سه‌گانه را نیز اضافه کنید.

در این ویدیوی یک دقیقه‌ای، کارکرد هر کدام از لنزها مشخص نیست ولی شایعات دال بر این هستند که لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی خواهد بود و یک لنز ۱۶ مگاپیکسلی برای تصاویر زاویه فوق گسترده با میدان دید ۱۱۷ درجه‌ای و سنسور تله فوتو که قدرت زوم ۳ برابری دارد، آن را همراهی خواهند کرد. در قاب جلویی نیز یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی جهت گرفتن تصاویر سلفی به کار خواهد آمد.

کامل کننده این مشخصات فوق‌العاده، حاشیه‌های بسیار باریک و بدون ناچ صفحه نمایش وان‌پلاس ۷ پرو است. این را هم اضافه کنیم که در این کلیپ، نمی‌توانیم رنگ‌بندی گوشی مورد بحث را ببینیم ولی به نظر می‌رسد که کمپانی چینی آن را با ظاهر آبی رنگ، قهوه‌ای و خاکستری تولید کرده است.

در کنار مشخصات خارجی، بد نیست نگاهی هم به امکانات داخلی وان‌پلاس ۷ پرو بیندازیم. همان‌طور که انتظار می‌رود، این گوشی از کووالکوم اسنپدراگون ۸۵۵ به عنوان پردازنده، ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره خواهد برد که البته نمونه‌های دیگر یعنی ۸ یا ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی نیز برای مشتریان بلندپرواز آماده شده است.

همچنین گفته می‌شود باتری وان‌پلاس ۷ پرو ۴۰۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت قدرت خواهد داشت و سیستم شارژ سریع آن نیز از نوع Warp Charge 30 خواهد بود. سیستم عامل آن هم اندروید ۹ می‌باشد و از شبکه‌های ۵G نیز پشتیبانی می‌کند هرچند اتصال به شبکه نسل ۵ ارتباطات به برخی کشورها و مناطق خاص، محدود است.

تصاویری از وان‌پلاس ۷ پرو

جدیدترین اخبار از گوشی‌های جدید وان‌پلاس - تکفارس 

اگر فکر می‌کنید اطلاعاتی که در بالا در اختیارتان قرار دادیم کافی نیست یا باز هم در مورد صحت آنها شک دارید، از شما دعوت می‌کنیم تصاویری که در ادامه آپلود شده‌اند را ببینید.

با نگاه کردن به این عکس‌ها، تا حدودی خیالمان از بابت اطلاعاتی که داریم راحت می‌شود زیرا تقریباً هر حدسی که می‌زدیم، درست از آب درآمده است. با این تفاسیر، همانگونه که گفتیم، ظاهر فوق‌العاده پرچمدار آتی وان‌پلاس از ظاهری بدون حاشیه، برآمده و قاب پشتی رنگارنگ با یک دوربین عقب سه‌گانه بهره می‌برد.

سایز نمایشگر OLED به کار رفته در این گوشی ۶٫۶۷ اینچ خواهد بود و رزولوشن آن به ۳۱۲۰*۱۴۴۰ پیکسل می‌رسد و نسبت بدنه به تصویر آن نیز ۱۹٫۵:۹ می‌باشد. این دستگاه اولین محصول کمپانی چینی است که صفحه نمایشی دارد که رزولوشن آن ۱۴۴۰p و QHD+ است. وان‌پلاس وعده داده که با نرخ بازسازی ۹۰ هرتزی، کاربران می‌توانند با سرعت بیشتری با این گوشی بازی کنند که در مقایسه با گوشی‌های غیر گیمینگ که غالباً ۶۰ هرتز نرخ بهره دارند، رقم قابل‌ملاحظه‌ای است. همان‌طور که در بالا هم گفتیم، در این دستگاه اثری از حفره برای دوربین جلو به چشم نمی‌خورد چرا که کمپانی سازنده از مکانیسم دوربین‌های ظاهرشونده استفاده کرده تا فقط وقتی کاربران لازم دارند، دوربین بیرون بیاید بنابراین چنان‌چه آیکون دوربین جلو را لمس کردید، قطعه مربوطه از بالای گوشی خارج خواهد شد.

در زیر نمایشگر، کووالکوم اسنپدراگون ۸۵۵ به عنوان مغز متفکر، وظیفه انجام کارها را بر عهده خواهد داشت. دیگر اطلاعات مربوط به رم، حافظه داخلی، قیمت و دوربین اصلی وان‌پلاس ۷ پرو و وان‌پلاس ۷ را هم پیش از این گفتیم ولی به صورت خلاصه می‌توانید آنها را جدول زیر مشاهده کنید:

رمحافظه داخلیقیمتدوربین اصلی
۶ گیگابایت۱۲۸ گیگابایت۴۹۹ پوندلنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی
۸ گیگابایت۲۵۶ گیگابایت۵۴۹ پوندلنز دوم ۱۶ مگاپیکسلی و زاویه فوق گسترده با میدان دید ۱۱۷ درجه‌ای
۶ گیگابایت۱۲۸ گیگابایت۶۴۹ پوندلنز سوم تله فوتو با قدرت زوم ۳ برابری
۸ گیگابایت۲۵۶ گیگابایت۶۹۹ پوند

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید