ارتقا ویژگی خرید در اینستاگرام - تکفارس 
ارتقا ویژگی خرید در اینستاگرام - تکفارس 
ارتقا ویژگی خرید در اینستاگرام - تکفارس 

ارتقا ویژگی خرید در اینستاگرام

سینا فخارزاده
۲۹ اسفند ۱۳۹۷ - 11:00
ارتقا ویژگی خرید در اینستاگرام - تکفارس 

از این پس کاربران اینستاگرام ساکن آمریکا می‌توانند بدون خارج شدن از اینستاگرام محصول مورد نظر خود را خریداری کنند. به نظر می‌رسد با ورود این ویژگی، بازار خرید و فروش آنلاین در آمریکا بیش از پیش رونق بگیرد.

پیش از این نیز امکان خرید از طریق این نرم‌افزار تعبیه شده بود اما اینستاگرام فقط ارتباط بین خریدار و سایت فروشنده را برقرار می‌کرد. این قابلیت جدید، فرایند خرید را بسیار ساده‌تر خواهد کرد. از این پس می‌توانید بدون آنکه از اینستاگرام خارج شوید محصول موردنظرتان را با سایر جزئیات انتخاب کنید و سفارشتان را ثبت کنید. محصولاتی که از این طریق به فروش خواهند رسید با عبارت Checkout on Instagram دیده می‌شوند.

پس از اولین خرید نیز می‌توانید اطلاعات کارت اعتباری خود را در اختیار اینستاگرام قرار دهید تا خریدهای بعدی در یک چشم به هم زدن انجام شوند. البته این اطلاعات با سایر نرم‌افزارهای وابسته به فیس‌بوک به اشتراک گذاشته نمی‌شوند. لازم به ذکر است که اینستاگرام با ارسال پیغام‌های درون برنامه‌ای شما را در جریان لحظه‌ای سفارشتان قرار می‌دهد.

ارتقا ویژگی خرید در اینستاگرام - تکفارس  ارتقا ویژگی خرید در اینستاگرام - تکفارس 

از امروز بعضی از ۲۰ برند برتر پوشاک و لوازم آرایشی از این ویژگی بهره خواهند برد. اولین برندهایی که محصولات خود را مستقیماٌ به فروش می‌رسانند بر اساس تعداد فالوور و سابقه فروش‌های پیشین انتخاب شده‌اند.

بر اساس شایعات، گروه تجاری اینستاگرام افشا کرده‌اند که این قابلیت تنها قدم کوچکی برای مسیر طولانی سرمایه گذاری در تجارت خرید و فروش آنلاین است. بنابراین منتظر اقدامات بیشتری از سوی این شرکت هستیم.

وقتی به آمار بازدیدکنندگان پست‌های تجاری نگاهی می‌اندازیم، این اقدام اینستاگرام کاملاً منطقی به نظر می‌رسد. بر اساس گزارش‌ها ۱۳۰ میلیون کاربر از این پست‌ها بازدید کرده و به خرید می‌پردازند. این ویژگی در صورت موفقیت در اینستاگرام می‌تواند در سایر نرم‌افزارهای فیس‌بوک نیز استفاده شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید