Honor 10i معرفی شد - تکفارس 
Honor 10i معرفی شد - تکفارس 
Honor 10i معرفی شد - تکفارس 

Honor 10i معرفی شد

حسین چوبین
۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - 13:00
Honor 10i معرفی شد - تکفارس 

هفته گذشته از آنر ۱۰ آی (Honor 10i) با سه دوربین رونمایی شد و اما امروز این گوشی برای بازار روسیه عرضه گردید. با وجود اینکه آنر۱۰ لایت ( Honor 10 Lite) فروش خوبی داشت اما آنر۱۰ آی یک مدل معمولی مشابه با  Honor 10 Lite نیست.

اولین و بزرگترین تفاوت این دو گوشی را می‌توان در میزان کیفیت دوربین آن‌ها مشاهده کرد. Honor 10i یک سنسور اضافی در قسمت پشتی گوشی برای تصویر برداری و فیلمبرداری دارد و باید اضافه کنیم دوربین سلفی آن ۳۲ مگاپیکسلی است. در قسمت پشتی سه دوربین وجود دارد که به ترتیب شامل یک دوربین ۲۴ مگاپیکسلی با دیافراگم ۱٫۸، دوربینی ۸ مگاپیکسلی با  دیافراگم ۲٫۴ جهت تصویربراداری فوق عریض و دوربین ۲ مگاپیکسلی دیگری که برای تشخیص میزان عمق به کار می‌رود، می‌شود.

این دستگاه هم مانند Honor 10 Lite از پردازنده کایرین ۷۱۰ (Kirin 710) قدرت می‌گیرد اما حافظه رم آن ۴ و حافظه داخلی آن ۱۲۸گیگابایتی می‌باشد این امکانی است که شما هیچگاه نمی‌توانید در Honor 10 Lite آن را داشته باشید پس یک امتیاز مثبت دیگر به‌غیر از دوربین برای این گوشی به حساب می‌آید. Honor 10i دارای صفحه‌نمایشی ۶٫۲۱ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰×۲۳۴۰ است. ظرفیت باتری این گوشی ۳۴۰۰ میلی‌آمپر بر ساعت بوده و سیستم‌ عامل آن هم اندروید۹ پای به همراه EMUI9 می‌باشد. طراحی گوشی مذکور به خوبی انجام شده و ابعاد و اندازه‌ آن برای نگهداشتن در دست و حمل و نقل کاملا مناسب است البته باید بگوییم وزن این گوشی ۲ گرم بیشتر از Honor 10 Lite بوده که می‌توان دلیل آن را وجود دوربین سوم موجود در این گوشی دانست.

براساس برخی شایعات قیمت این گوشی حدود ۳۱۰ دلار است اما باید صبر کنیم تا به صورت رسمی شرکت سازنده قیمت این گوشی را اعلام کند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید