شکایت هواوی از تحریم‌های دولت آمریکا - تکفارس 
شکایت هواوی از تحریم‌های دولت آمریکا - تکفارس 
شکایت هواوی از تحریم‌های دولت آمریکا - تکفارس 

شکایت هواوی از تحریم‌های دولت آمریکا

حسین چوبین
۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - 22:59
شکایت هواوی از تحریم‌های دولت آمریکا - تکفارس 

به نظر می‌رسد هواوی دیگر توان تحمل تحریم های دولت آمریکا را ندارد. پس از اعمال مجموعه تحریم های آمریکا علیه هواوی، این شرکت با شکایتی نشان داد که در جست وجوی عدالت در خاک این کشور است. باتوجه به گفته دو منبع متفاوت این شرکت چینی تا پایان این هفته در دادگاهی رسمی با حضور دولت آمریکا شرکت خواهد کرد.

بنابر گزارش ها، این طرح دعوی در دفتر مرکزی هواوی در تگزاس مطرح شده است. براساس تحریم های آمریکا شرکت هواوی حق استفاده از تجهیزات جهت آماده کردن زیرساخت های شبکه ۵G برای گوشی های هوشمند خود و سایر گوشی های فعال در این کشور را ندارد. بنابراین دادخواست هواوی مربوط به برطرف کردن این مشکل است.

در حال حاضر همچنان شرکت هواوی تحت تحریم های شدید دولت آمریکا است و شاید بتوان این تحریم های فشرده و جنگ اقتصادی را نبردی با دولت چین تعبیر کرد؛ اما هنوز مدرک معتبری برای اثبات این احتمال وجود نداشته؛ چراکه دولت آمریکا حق ممنوع کردن استفاده از تجهیزات را بدون محاکمه ندارد. و اصولا کنگره اجازه چنین تحریم یا ممنوعیتی را به دولت نمی‌دهد.

به نظر شما کاربران تکفارس دلیل تحریم های آمریکا علیه این شرکت چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید. همچنین ما را در تلگرام دنبال کنید، جهت عضویت کافی است برروی تلگرام کلیک کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید