هواوی در حال ساخت گوشی تاشو سه‌گانه است - تکفارس 
هواوی در حال ساخت گوشی تاشو سه‌گانه است - تکفارس 
هواوی در حال ساخت گوشی تاشو سه‌گانه است - تکفارس 

هواوی در حال ساخت گوشی تاشو سه‌گانه است

محمدامین حیدری
۱۳ فروردین ۱۴۰۳ - 20:58
گوشی تاشو هواوی

در حالی که آمریکا تصمیم دارد تا هواوی را از بازار گوشی‌های هوشمند حذف کند، این شرکت به تازگی پتنت تازه‌ای از گوشی جدید تاشو خود به ثبت رسانده است.

برند Royale با معرفی گوشی تاشو FlexPai در سال ۲۰۱۸ توانست موج جدیدی را در بازار گوشی‌های هوشمند ایجاد کند؛ موجی که موجب شد تا سایر تولیدکنندگان فعال در این حوزه نیز تصمیم به ساخت گوشی تاشوی خود بگیرند.

پس از مدتی شاهد ورود شرکت‌های سامسونگ، اوپو، شیائومی و هواوی به بازار گوشی‌های تاشو بودیم که در همین راستا مدل‌های زیادی از این نوع گوشی‌ها، معرفی و روانه بازار شده‌اند. اما نظرتان درباره گوشی‌هایی که می‌توانند از سه ناحیه تا شوند، چیست؟ هواوی اخیرا پتنت تازه‌ای از گوشی‌ تاشوی خود به ثبت رسانده است که اطلاعات بیشتری از نسل جدید این گوشی‌ها در اختیارمان می‌گذارد.

البته تا به امروز هیچگونه گوشی تاشویی با قابلیت سه‌بار تا شدن به بازار عرضه نگردیده است؛ سامسونگ از جمله شرکت‌هایی می‌باشد که یک مدل از این نوع گوشی‌ها را در نمایشگاه CES به نمایش گذاشته اما هنوز آن را وارد مرحله فروش نکرده است. با این حال ساعتی پیش مشخص شد که هواوی پتنت متفاوتی را از گوشی تاشوی خود ثبت نموده است.

باتوجه به تصویر منتشرشده، دستگاه جدید هواوی پس از تا شدن، حالت حرف Z به خود خواهد گرفت زیرا به دو لولا مجهز شده است. گفتنی است که این گوشی از یک ویژگی مهم بهره می‌برد؛ از آنجایی که صفحه نمایش آن به لطف لولای دوم به سمت بیرون تا می‌شود، کاربران می‌توانند از قسمت سوم صفحه نمایش حتی در زمان تا بودن گوشی نیز استفاده کنند.

در حال حاضر مشخص نیست که هواوی چه زمانی گوشی جدید خود را معرفی خواهد کرد. پتنت ثبت‌شده نشان می‌دهد که این شرکت مشغول انجام کارهای مهمی در این زمینه است؛ براساس منابع مختلف، احتمال می‌رود این گوشی در سال جاری یا سال آینده در معرض دید کاربران قرار گیرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید