گوشی هواوی P Smart در بنچمارک Geekbench رویت شد - تکفارس 
گوشی هواوی P Smart در بنچمارک Geekbench رویت شد - تکفارس 
گوشی هواوی P Smart در بنچمارک Geekbench رویت شد - تکفارس 

گوشی هواوی P Smart در بنچمارک Geekbench رویت شد

علیرضا داداش زاده
۱۵ آذر ۱۳۹۷ - 13:00
گوشی هواوی P Smart در بنچمارک Geekbench رویت شد - تکفارس 

گوشی هواوی P Smart (2019) جدیدترین گوشی خوش قیمت شرکت هواوی خواهد بود که به زودی معرفی خواهد شد و اکنون این گوشی در بنچمارک Geekbench رویت شده است که نشان می‌دهد این گوشی از آخرین نسخه سیستم عامل اندروید بهره خواهد برد. پیش‌تر، در وبسایت گواهی FCC اعلام شده بود که گوشی هواوی P Smart دارای ۳ گیگابایت حافظه رم خواهد بود، اما دیگر  مدل‌های این گوشی در خارج آمریکا از ۴ گیگابایت حافظه رم بهره خواهند برد.

امتیازهایی که در بنچمارک Geekbench ثبت شده است، تماما هم سوی دیگر مدل‌هایی از گوشی‌های هواوی می‌باشد که از پردازنده Kirin 710 استفاده می‌کنند. این امتیازها تراشه ۴ هسته‌ای گوشی را در بین تراشه‌های Snapdragon 636 و Snapdragon 660 قرار می‌دهد. در لیست منتشر شده شاهد شماره مدل POT-LX1 هستیم که یک عدد آن با مدلی که وبسایت گواهی FCC دیده‌ایم، فرق می‌کند (POT-LX3). این تفاوت مربوط به مدل‌های متفاوت منطقه‌ای گوشی می‌باشد.

گوشی هواوی P Smart در بنچمارک Geekbench رویت شد - تکفارس با توجه به فایل‌های منتشر شده قبلی توسط FCC، گوشی P Smart از یک باتری با ظرفیت ۳۳۲۰ میلی آمپر، ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و مدل دو سیم کارت بهره خواهد برد. تصویری از طراحی گوشی منتشر شده است که نشان می‌دهد این گوشی دارای ابعاد ۱۵۵٫۲*۷۳٫۴ و بریدگی صفحه نمایش خواهد بود که این بریدگی میزبان دوربین سلفی گوشی است. تصویر منتشر شده دوربین دوگانه و سنسور تشخیص اثر انگشت در پشت گوشی را هم نیز نشان می‌دهد.

گوشی هواوی P Smart در بنچمارک Geekbench رویت شد - تکفارس انتشار می‌رود که دوربین‌های گوشی مشابه مدل Honor 10 Lite باشد (دوربین پشتی ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۲۴ مگاپیکسلی). این شباهت هنوز تایید نشده است و ممکن است P Smart دارای دوربین‌های متفاوتی باشد.

مطمئنا زمان زیادی تا معرفی رسمی این گوشی توسط شرکت هواوی باقی نمانده است. احتمالا این گوشی در همین ماه در کشور چین یا در نمایشگاه CES در تاریخ ۶ ژانویه معرفی شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید