آنر ایکس ۱۰ مکس تاییدیه TENNA را دریافت می‌کند - تکفارس 
آنر ایکس ۱۰ مکس تاییدیه TENNA را دریافت می‌کند - تکفارس 
آنر ایکس ۱۰ مکس تاییدیه TENNA را دریافت می‌کند - تکفارس 

آنر ایکس ۱۰ مکس تاییدیه TENNA را دریافت می‌کند

فاطمه آهنگریان
۴ تیر ۱۳۹۹ - 09:30
آنر ایکس ۱۰ مکس تاییدیه TENNA را دریافت می‌کند - تکفارس 

گوشی هوشمند جدید آنر ایکس ۱۰ مکس در تاریخ ۱۲ تیرماه (۲ جولای) معرفی خواهد شد. در تازه‌ترین خبر مربوط به این تلفن، محصول جدید آنر تاییدیه TENNA را دریافت کرده است. اگر چه قبلا هم مشخصات فنی این هندست فاش شده بود، اما برگه تاییدیه وب‌سایت سازمان تنظیم مقررات چین اطلاعات قبلی را تایید می‌کند. گوشی هوشمند جدید آنر ایکس ۱۰ مکس از یک صفحه‌نمایش بزرگ ۷٫۰۹ اینچی استفاده می‌کند و یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر نیز درون آن قرار گرفته است. البته، تعداد دوربین‌ها کاهش یافته و به دو عدد در عقب و یک عدد در جلو رسیده است.

براساس شایعات منتشر شده، این گوشی هوشمند برای پردازش اطلاعات همانند مدل ایکس ۱۰ از تراشه دایمنسیتی ۸۰۰ شرکت مدیاتک بهره می‌گیرد. البته، لیست وب‌سایت TENNA مشخصات پلتفرم تراشه را فاش نمی‌کند. اما این مورد را نشان می‌دهد که فرکانس کاری تراشه تلفن به ۲٫۰ گیگاهرتز می‌رسد که با تراشه ۵G شرکت مدیاتک مطابقت دارد. دو گزینه ۶ یا ۸ گیگابایتی برای حافظه رم و دو گزینه ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایتی نیز برای حافظه داخلی آنر ایکس ۱۰ مکس وجود خواهد داشت.

گفته شده است که دوربین دوگانه این گوشی هوشمند جدید آنر دارای یک سنسور ۴۸ مگاپیکسلی و یک سنسور ۲ مگاپیکسلی است. هم‌چنین، یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی هم در جلوی دستگاه قرار می‌گیرد. با توجه به دوگانه بودن دوربین اصلی احتمال می‌رود که این دوربین ترکیبی از سنسور اصلی و یک سنسور عمق باشد. البته، آنر این تلفن را به عنوان یک دستگاه مناسب برای مصارفی از قبیل تماشای محتواهای ویدیویی و تصویری در نظر گرفته است و تمرکز زیادی بر روی بخش دوربین آن وجود ندارد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید