رندرهای جدیدی از گلکسی A50 منتشر شد - تکفارس 
رندرهای جدیدی از گلکسی A50 منتشر شد - تکفارس 
رندرهای جدیدی از گلکسی A50 منتشر شد - تکفارس 

رندرهای جدیدی از گلکسی A50 منتشر شد

سید محمد معلمی
۲۸ بهمن ۱۳۹۷ - 08:00
رندرهای جدیدی از گلکسی A50 منتشر شد - تکفارس 

انتظار می‌رود که گلکسی A50 گران‌ترین عضو سری A در سال ۲۰۱۹ باشد چرا که این‌گونه می‌توان از روی مشخصات فنی که مربوط به آن می‌باشند، برداشت کرد. اما صرف‌نظر از تمام شایعات، بهتر است از روی عکس قضاوت کنیم که آیا این گوشی میان‌رده سامسونگ پتانسیل گران بودن را دارد یا خیر.

یک رندر مطبوعاتی از گلکسی A50 توانسته توجه بسیاری از طرفداران کمپانی کره‌ای را جذب کند. این گوشی به خاطر حاشیه‌های باریک و ناچ کوچکی که دارد بسیار جذاب است بنابراین آن دسته از افرادی که میانه خوبی با بریدگی بالای نمایشگر ندارند، نمی‌توانند به ظاهر این گوشی خرده بگیرند.

این ناچ قطره‌ای بخشی از صفحه نمایش بزرگ ۶٫۴ اینچی Infinity U از نوع Super AMOLED است که در آن دوربین سلفی ۲۵ مگاپیکسلی جای می‌گیرد.

به علاوه، در قاب پشتی دستگاه نیز دوربین سه‌گانه‌ای به چشم می‌خورد که همچون گلکسی اِی ۹ (۲۰۱۸) به صورت عمودی در کنار یک‌دیگر جای گرفته‌اند. اگرچه فلاش LED جزوی از ماژول دوربین اصلی نیست ولی می‌توانیم آن را زیر سه لنز مشاهده کنیم.

این تصویر تأیید می‌کند که گوشی میان‌رده گلکسی A50 دارای اسکنر اثر انگشت درون صفحه نمایش، USB-C و جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری خواهد بود. همچنین یک اسپیکر نیز در قسمت پایینی قرار گرفته است که یک میکروفون کوچک آن را همراه می‌کند.

گفته می‌شود که علاوه بر این دستگاه، از گلکسی A30 و گلکسی A10 در نیمه اول سال جاری میلادی رونمایی خواهد شد ولی پیش از این سه گوشی میان‌رده، سامسونگ می‌خواهد محصولات جدید و پرچمدار خود را در تاریخ ۲۰ فوریه (چهارشنبه همین هفته) معرفی کند.

 [button type=”bd_button btn_large” url=”https://techfars.com/88652/samsung-galaxy-a9-2018-review/” target=”on” button_color_fon=”#ff0000″ button_text_color=”#8000ff” ]بررسی تخصصی گلکسی اِی ۹ (۲۰۱۸)[/button]

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید