تصاویری از قاب رسمی گلکسی اس ۱۰ - تکفارس 
تصاویری از قاب رسمی گلکسی اس ۱۰ - تکفارس 
تصاویری از قاب رسمی گلکسی اس ۱۰ - تکفارس 

تصاویری از قاب رسمی گلکسی اس ۱۰

سید محمد معلمی
۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - 10:00
تصاویری از قاب رسمی گلکسی اس ۱۰ - تکفارس 

حالا دیگر کمتر سایتی پیدا می‌شود که در مورد گلکسی اس ۱۰ خبر منتشر نکرده باشد بنابراین به نظر نمی‌رسد اطلاعاتی در مورد این دستگاه فوق‌العاده ناشناخته مانده باشد. حتی برخی‌ها ظاهر این گوشی را نیز به صورت بسیار جزئی بررسی کرده‌اند و به این نتیجه رسیده‌اند که در گلکسی اس ۱۰، فناوری شارژ بیسیم معکوس وجود خواهد داشت. اما حالا و در فاصله کمتر از یک هفته مانده به معرفی رسمی این گوشی، چند تصویر از قاب رسمی پرچمدار آتی سامسونگ منتشر شده است.

همچون گوشی‌های قبل، کمپانی کره‌ای می‌خواهد چند قاب LED View Cover برای گلکسی اس ۱۰، گلکسی اس ۱۰ پلاس و گلکسی S10e در معرض فروش قرار دهد.

شاید فکر کنید این قاب‌ها نسبت به مدل‌های پیشین کارایی دیگری دارند ولی واقعیت آن است که هیچ تفاوتی نخواهند داشت بنابراین کاربران قادر خواهند بود اطلاعات خاصی را از طریق پنل جلویی مشاهده کنند. در داخل نیز این قاب‌ها به شکل پاکتی خواهند بود. لازم به ذکر است که به نظر می‌رسد قاب‌های تولید شده با فناوری شارژ بیسیم گلکسی اس ۱۰ که با نام PowerShare شناخته می‌شود، سازگار نباشند.

این قاب‌ها به رنگ مشکی تولید شده‌اند ولی تصاویر قبلی نشان داده‌اند که سامسونگ آنها را به رنگ آبی، سبز، سفید، زرد، سرمه‌ای و صورتی نیز تولید کرده است. البته هنوز مشخص نیست که آیا نمونه‌های دیگر با رنگ‌های متنوع‌تری برای گلکسی S10e نیز تولید خواهد شد یا خیر.

در پایان اشاره کنیم که انتظار می‌رود سامسونگ قاب‌های Silicone، Clear View، Protective Covers و شفاف نیز بسازد ولی هنوز مشخص نیست چه زمانی این اتفاق رخ خواهد داد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید