انتشار آپدیت ۲۰۱۹ برای دو گوشی قدیمی سامسونگ - تکفارس 
انتشار آپدیت ۲۰۱۹ برای دو گوشی قدیمی سامسونگ - تکفارس 
انتشار آپدیت ۲۰۱۹ برای دو گوشی قدیمی سامسونگ - تکفارس 

انتشار آپدیت ۲۰۱۹ برای دو گوشی قدیمی سامسونگ

سید محمد معلمی
۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - 11:00
انتشار آپدیت ۲۰۱۹ برای دو گوشی قدیمی سامسونگ - تکفارس 

تقریباً ۴ سال پیش بود که دو گوشی گلکسی اس ۶ و گلکسی اس ۶ اج به عنوان پرچمداران ۲۰۱۵ سامسونگ معرفی شدند. در آن زمان، سیستم عامل این دو دستگاه اندروید ۵٫۰ بود ولی بعدها نسخه‌های ۶ و ۷ پرطرفدارترین پلتفرم دنیا به ترتیب در سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ منتشر شد اما علی رغم شایعات متعدد، دیگر خبری از انتشار اندروید ۸ برای این دو گوشی دریافت نکردیم. معمولاً سه سال که می‌گذرد، پشتیبانی نرم‌افزاری از یک گوشی باید به پایان برسد و دیگر بسته امنیتی برای آن دستگاه منتشر نشود ولی نکته عجیبی که به تازگی به آن برخورد کرده‌ایم، این است که دو پرچمدار سابق کمپانی کره‌ای همچنان بروزرسانی نرم‌افزاری دریافت می‌کنند.

به گزارش تکفارس و نقل از SamMobile، اخیراً برخی‌ها توانسته‌اند در امارات متحده عربی آپدیتی را برای گلکسی اس ۶ و گلکسی اس ۶ اج دریافت نمایند بنابراین اگر شما هم مالک یکی از این دو دستگاه هستید، می‌توانید در ساعات آتی یا نهایتاً تا چند روز دیگر، امیدوار به بهبود گوشی‌تان شوید. اگرچه سامسونگ آنطور که گزارش داده بود بسته‌های امنیتی ماه ژانویه را به جای رابط کاربری UI ارسال کرده ولی معمولاً خیلی کم اتفاق می‌افتد ویژگی‌های نرم‌افزاری سال ۲۰۱۹ روی گوشی مربوط به سال ۲۰۱۵ اجرا شود.

البته چنان‌چه شما هم مالک یکی از این گوشی‌ها هستید و در آن‌ها پردازنده اگزینوس ۷۴۲۰ وجود دارد، خیلی هم نباید از دریافت این بروزرسانی متعجب شوید.

این خبر می‌تواند برای مالکان گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج نیز خوشایند باشد زیرا می‌توانند امید داشته باشند که بسته‌های امنیتی ماهانه همچنان برای دستگاه‌های آنها هم منتشر شود؛ هرچند این اتفاق چندان طولانی نخواهد بود.

اگر کمپانی کره‌ای به جای اینکه پشتیبانی از پرچمداران سال ۲۰۱۶ خود را به یک‌باره قطع کند، هر سه ماه یک بار بسته امنیتی برای آنها عرضه نماید، مطمئناً اقدام قابل‌قبولی است. به علاوه، در صورتی که سامسونگ بتواند به جای دو آپدیت نرم‌افزاری، سه بار پلتفرم محصولاتش را بروزرسانی کند، قطعاً کاربران از این شرکت رضایت بیشتری خواهند داشت.

آیا شما مالک یکی از دو گوشی نامبرده در این خبر هستید؟ آیا بسته امنیتی ماه ژانویه سال ۲۰۱۹ را دریافت کرده‌اید؟ نظر خود را با دیگران در قسمت انتهای خبر به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید