آپدیت تلگرام و شخصی سازی پس زمینه گفت‌وگو‌ها - تکفارس 
آپدیت تلگرام و شخصی سازی پس زمینه گفت‌وگو‌ها - تکفارس 
آپدیت تلگرام و شخصی سازی پس زمینه گفت‌وگو‌ها - تکفارس 

آپدیت تلگرام و شخصی سازی پس زمینه گفت‌وگو‌ها

امیر محمد مریخی
۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - 14:00
آپدیت تلگرام و شخصی سازی پس زمینه گفت‌وگو‌ها - تکفارس 

تلگرام نسخه جدید ۵٫۳ خود را برای اندروید و آی او اس منتشر کرده است. این آپدیت تغییرات اساسی را در پس زمینه گفت‌وگو‌ها به وجود آورده است.

حالا با این آپدیت منتشر شده، کاربران می‌توانند از تنوع زیاد تصاویر برای پس زمینه گفت‌وگو‌‌ها استفاده کنند و اگر تصویر دلخواه خود را نیافتند می‌توانند از موتور جست و جو تعبیه شده استفاده کنند تا عکس دلخواه خود را بیابند یا حتی از تصاویر شخصی خود استفاده کنند.

این آپدیت به کاربران امکان ویرایش تصاویر را نیز می‌دهد. کاربران می‌توانند تصاویر را مات کنند تا در این صورت تمرکز بیشتری روی گفت‌وگو داشته باشند، البته ناگفته نماند که این ویژگی تصاویر را بیش از اندازه تار می‌کند، تا حدی که شناسایی تصویر اولیه ناممکن میشود. بهتر بود تلگرام اجازه تنظیم مقدار تاری را نیز به این آپدیت اضافه می‌کرد. قابلیت دیگری که در این آپدیت دیده می‌شود این است که اگر گوشی خود را تکان دهید تصویر پس زمینه نیز حرکت می‌کند.

اگر علاقه ای به استفاده از تصاویر در پس زمینه گفت‌وگو ندارید می‌توانید از طرح و نقش‌ها استفاده کنید. امکان تغیر رنگ این طرح‌ها نیز وجود دارد.

بعد از انتخاب تصویر پس زمینه می‌توانید با یک کلیک آن پس زمینه را در همه  حساب‌های خود در سایر دستگاه‌ها مشاهده کنید. امکان به اشتراک گذاری تصاویر پس زمینه نیز ممکن شده‌ است بنابر این می‌توانید این تصاویر را با سایر دوستان خود به اشتراک بگذارید.

نسخه اندروید این آپدیت هم ‌اکنون در دسترس است اما نسخه آی او اس به دلیل مشکلات موقتی اپ استور هنوز عرضه نشده است، اما حتما به زودی منتشر خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید