ویژگی‌های آپدیت جدید تلگرام - تکفارس 
ویژگی‌های آپدیت جدید تلگرام - تکفارس 
ویژگی‌های آپدیت جدید تلگرام - تکفارس 

ویژگی‌های آپدیت جدید تلگرام

امیر محمد مریخی
۲ بهمن ۱۳۹۷ - 22:00
ویژگی‌های آپدیت جدید تلگرام - تکفارس 

باور آن سخت است که تلگرام بیش از دویست میلیون کاربر فعال ماهانه دارد، این پیام رسان به واسطه تمرکز خود بر روی حفظ اطلاعات شخصی کاربران بسیار محبوب شده است، البته آپدیت‌های منظم آن برای تمام پلتفرم‌ها هم در این محبوبیت بی تاثیر نیست.

نسخه جدید تلگرام با امکاناتی جدید که بر گروه‌ها و ارتقا تجربه شخصی تمرکز دارد منتشر شده است. اولین مورد آن دسترسی‌های عظیم برای گروه‌ها است این ویژگی جدید به مدیر گروه اجازه می‌دهد تا تمام اعضا را از فرستادن نوعی از محتوا محدود کند.

این آپدیت همچنین باعث یکپارچه شدن تنظیمات گروه‌ها شده است، که مدیر گروه را قادر می‌کند گروه خود را به گروهی عمومی تبدیل کند. علاوه بر این امکانات انبوه دیگری از امکانات نیز برای مدیران گروه‌ها تبیین شده است. اما امکانات این نسخه فقط به گروه‌ها محدود نمی‌شود، کاربران از این پس فرصتی پنج ثانیه ای دارند تا چت‌های حذف شده خود را برگردانند. این ویژگی هم در پلتفرم اندروید هم پلتفرم آی او اس موجود است.

از دیگر ویژگی‌های آپدیت جدید می‌توان به انیمیشن‌های جدید هنگام آپلود یا دانلود فایل و دسته بندی مخاطبان بر اساس نام یا آخرین بازدید اشاره کرد. تلگرام ۵٫۲ هم اکنون در اپل استور و گوگل پلی در دسترس است. پس اگر از قبل تلگرام را نصب دارید بهتر است آپدیت جدید را امتحان کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید