سامسونگ و گوشی‌های میان‌رده ارزان‌تر - تکفارس 
سامسونگ و گوشی‌های میان‌رده ارزان‌تر - تکفارس 
سامسونگ و گوشی‌های میان‌رده ارزان‌تر - تکفارس 

سامسونگ و گوشی‌های میان‌رده ارزان‌تر

محمدرضا موسوی
۴ بهمن ۱۳۹۷ - 10:00
سامسونگ و گوشی‌های میان‌رده ارزان‌تر - تکفارس 

سامسونگ پس از تولید و توزیع گوشی های سری M، قصد دارد گوشی‌های میان‌رده خود را نیز با قیمتی ارزان‌تر روانه بازار‌ کند. با‌توجه به یورش شرکت‌های چینی به بازار‌های سامسونگ و رقابت جدید پیش آمده، اکنون این شرکت قصد دارد با بهره‌گیری از نمایشگر‌های ال‌سی‌دی قیمت محصولاتش را کاهش دهد.

گوشی گلکسی A8s که چندی پیش معرفی شد، از پنل infinity-O بهره می‌برد و دوربین سلفی آن درون نمایشگر جای‌گذاری شده‌ است. برخلاف رندرهای منتشر شده، دوربین سلفی کمی بزرگ‌تر به نظر می‌آید و  این بخاطر فناوری متفاوت ال‌سی‌دی با او‌لد است که اجازه فشردگی بیشتر را نمی‌دهد.

مشخص شد که استفاده از پنل infinity-O در نمایشگرهای ال‌سی‌دی نیز امکان‌پذیر است و سامسونگ به راحتی می‌تواند با بهره‌گیری از این پنل، هزینه‌ گوشی‌های خود را کاهش دهد. گفته می‌شود دستگاه‌های آتی گلکسی A10 تا A60 سامسونگ قرار است از این نمایشگرها بهره ببرند. سامسونگ قصد دارد میلیون‌ها پنل ال‌سی‌دی از کمپانی چینی BOE تهیه کند.

راهبرد جدید سامسونگ برای جذب مشتری معقول به نظر می‌رسد و این شرکت می‌تواند با استفاده از مجموعه گوشی گلکسی A خود مشتریان بیشتری جذب‌ نماید. خبر‌هایی از تلفیق سری‌های J و C با سری‌ M شنیده می‌شود که در این صورت  اکثر این دستگاه‌ها از پنل‌های ال‌سی‌دی استفاده خواهند کرد.

انتظار‌‌ می‌رود اپل نیز دستگاه‌های جانشین سری‌ XR خود‌ را برای بار‌ دیگر با پنل‌های ال‌سی‌دی عرضه کند. هر چند احتمالا استفاده از فناوری مذکور مختص ۲۰۱۹ خواهد بود و در سال ۲۰۲۰ ،شاهد پیدایش گوشی‌های تمام صفحه اولد هستیم همچنین انتظار‌ می‌رود سال آینده شاهد پیشی گرفتن استفاده از نمایشگر اولد از ال‌سی‌دی‌ها باشیم.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید