نوبیا رد مجیک مارس با ۱۰ گیگ حافظه رم برای فروش موجود شد - تکفارس 
نوبیا رد مجیک مارس با ۱۰ گیگ حافظه رم برای فروش موجود شد - تکفارس 
نوبیا رد مجیک مارس با ۱۰ گیگ حافظه رم برای فروش موجود شد - تکفارس 

نوبیا رد مجیک مارس با ۱۰ گیگ حافظه رم برای فروش موجود شد

حسین چوبین
۲۷ دی ۱۳۹۷ - 19:03
نوبیا رد مجیک مارس با ۱۰ گیگ حافظه رم برای فروش موجود شد - تکفارس 

شرکت نوبیا با همکاری شرکت ZTE توانست گوشیی مخصوص بازی با نام نوبیا رد مجیک مارس (nubia Red Magic Mars) تولید کند. این گوشی با سه نوع حافظه متفاوت که عبارتند از ۶ گیگ رم و ۶۴ گیگ حافظه داخلی، ۸گیگ رم و ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی و در نهایت ۱۰ گیگ رم و ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی در ماه نوامبر معرفی و عرضه شد. دو مدل اولی به تعداد کمی به فروش رسیده اما اکنون قوی‌ترین مدل این سری برای فروش در فروشگاه‌های آنلاین قرار گرفته است.

به نظر می‌رسد که در حال حاضر فقط رنگ قرمز این گوشی در فروشگاه های آنلاین موجود بوده و اگر امروز این گوشی را سفارش دهید تا یک روز بعد بدست شما می‌رسد.

این موبایل گیمینگ یا درواقع مخصوص بازی دارای یک صفحه نمایش ۶ اینچی، اسپیکر های استریو و سایر موارد مورد نیاز و ضروری برای یک گوشی مخصوص بازی را دارا می‌باشد.

اما نکته مهم دیگری که می‌توان به آن اشاره کرد باتری ۳۸۰۰ میلی آمپر ساعتی نوبیا است. همچنین سیستم عامل این گوشی به گفته شرکت سازنده برپایه اندروید نسخه پای می‌باشد. در مورد طراحی ظاهری هم باید گفت، این گوشی متناسب با عنوان سری خود یعنی یک گوشی گیمینگ طراحی شده، درمورد طراحی به اختصار می‌توان گفت زیبا و بسیار مناسب است به خصوص وجود ال‌ای‌دی هایی که در قسمت پشتی به صورت خطی قرار گرفته و به گفته شرکت سانده در خنک کردن گوشی نقش بسیار زیادی دارد. به غیر از تاثیر و کمک به خنک کنندگی گوشی، این ال‌ای‌دی با تغییر رنگ و نمایش رنگ‌های مختلف تمامی نوتیفیکیشن ها را به شما اطلاع می‌دهد.

قیمت این گوشی ۵۹۰ دلار می‌باشد، اما شایعاتی هم وجود دارد که این گوشی در بازار های خارجی با قیمت هایی کمتر موجود خواهد شد. البته ما از این موضوع اطلاع داریم مدلی که دارای ۶ گیگ حافظه رم و ۶۴ گیگ حافظه داخلی است با قیمت ۳۹۹ دلار در آمریکا و اروپا  از ۳۱ ژانویه موجود خواهد شد.

نظر شما کاربران تکفارس در رابطه با این گوشی چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید. همچنین ما را در تلگرام دنبال کنید. جهت عضویت کافی است برروی تلگرام کلیک کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید