قابلیت مخصوصی برای کاربران صاحب چند حساب اینستاگرامی منتشر می‌شود - تکفارس 
قابلیت مخصوصی برای کاربران صاحب چند حساب اینستاگرامی منتشر می‌شود - تکفارس 
قابلیت مخصوصی برای کاربران صاحب چند حساب اینستاگرامی منتشر می‌شود - تکفارس 

قابلیت مخصوصی برای کاربران صاحب چند حساب اینستاگرامی منتشر می‌شود

امیر مریخ
۲۲ دی ۱۳۹۷ - 22:00
قابلیت مخصوصی برای کاربران صاحب چند حساب اینستاگرامی منتشر می‌شود - تکفارس 

Instagram در آینده‌ی نزدیک این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید یک پست واحد را به طور هم زمان در چندین حساب شخصی تحت مدیریت خودتان، منتشر کنید. برای اطلاعات بیشتر در مورد این به روز رسانی در ادامه‌ی خبر با ما همراه باشید.

یکی از سخنگویان این شرکت به مجله‌ی اینترنتی TechCrunch خبر تایید این به روز رسانی را منتقل کرد. این ویژگی برای همه کاربران iOS در دسترس خواهد بود، اما در حال حاضر، سخنگویان این شرکت در مورد تاریخ دقیق و یا احتمال عرضه‌ی این ویژگی برای سیستم عامل اندرورید حرفی را به میان نیاورده‌اند.

شما در طی این افزونه‌ی جدید، هنگامی که مایل به اشتراک یک پست برای حساب کاربری خود باشید، باید شاهد گزینه‌ی جدیدی به نام «self-regram» نیز باشید. در حال حاضر این گزینه در زیر گزینه‌های مرتبط با تنظیمات پستتان که شامل قابلیت چسباندن (تگ کردن) افراد و درج موقعیت مکانی پستتان، ظاهر خواهد شد. در طی به روز رسانی جدید، گزینه‌ی تازه‌ای برای شما به نمایش در خواهد آمد، این گزینه «Post to Other Accounts» یا «ارسال در حساب‌های کاربری دیگر» نام خواهد داشت. این گزینه‌ی جدید به شما اجازه می‌دهد تا در هر کدام از حساب‌های خود که مایلید پست مربوطه را منتشر کنید.

شاید این قابلیت برای افرادی که تنها به عنوان سرگرمی از اینستاگرام استفاده می‌کنند، ویژگی شگرفی نباشد اما مطمئنا این یک ویژگی به صرفه برای افرادی است که در اینستاگرام چندین حساب تجاری را اداره می‌کنند و هم اکنون با این قابلیت می‌توانند وقت زیادی را برای انجام‌ کارهای خود ذخیره کنند. این ویژگی همچنین برای افرادی در نظر گرفته شده است که با دیگر حساب‌های کاربری در پست محتواهای مختلف همکاری می‌کنند و یا عکاس‌هایی که چندین حساب را برای ارسال کارهای مختلف خود به وجود آورده‌اند بنابراین این ویژگی حتی قابلیت آن را دارد تا در خارج از قلمرو کسب و کار نیز مفید باشد.

در گذشته شایعاتی راجع به رونویسی مجدد از محتوی‌های موجود در حساب‌های دیگر یک کاربر با مدیریت یک ارسال کننده‌ی واحد در اینستاگرام به میان آمده بود، اما در آن زمان شرکت اینستاگرام به طور جدی بر این مسئله تاکید داشت که در حال آزمایش چنین قابلیتی نیست. با این حال، این شرکت در طی سال گذشته، قابلیت بازنشر پست‌ها در استوری را به کاربران خود معرفی و ارائه داد، قابلیتی که به کاربران این اجازه را می‌داد تا بتوانند پست‌های حساب‌های عمومی دیگر کاربران را با قرار دادن در استوری خود به اشتراک بگذارند.

Instagram در حال حاضر همچنین در حال آزمایش و بررسی یک میانبر اندرویدی برای انتقال عکس‌ها از Google Photos است. یکی از پاسخگویان این شرکت به مجله‌ی TechCrunch در مورد این قابلیت گفت:

شما تا پیش از این نیز می‌توانستید که در دستگاه‌های اندرویدیتان، عکس‌های Google خودتان را به اشتراک بگذارید، اما تا به الان توانایی انجام این کار در پشت چند مرحله مختلف پنهان شده بود، بنابراین ما  مراحل انجام این کار را از نو مرتب کرده و دسترسی به آن را برای کاربران هموارتر کرده‌ایم.

اینستاگرام در حال حاضر هیچ زمان قطعی برای انتشار ویژگی ارسال محتوی در چند حساب به طور هم زمان -یا همان self regram- را برای کاربران اعلام نکرده است، اما هم اکنون برخی از کاربران این سیستم عامل باید چنین قابلیتی را که در مرحله‌ی آزمایشی خود قرار دارد، در حساب‌های کاربری خود مشاهده کنند. نظر شما در مورد این قابلیت جدید چیست؟ آیا این ویژگی با توجه به کاربری‌های شما از این شبکه‌ی اجتماعی، متناسب است؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید