بالاخره تاریخ عرضه تلفن تاشوی سامسونگ مشخص شد - تکفارس 
بالاخره تاریخ عرضه تلفن تاشوی سامسونگ مشخص شد - تکفارس 
بالاخره تاریخ عرضه تلفن تاشوی سامسونگ مشخص شد - تکفارس 

بالاخره تاریخ عرضه تلفن تاشوی سامسونگ مشخص شد

امیر محمد مریخی
۱۹ دی ۱۳۹۷ - 16:00
بالاخره تاریخ عرضه تلفن تاشوی سامسونگ مشخص شد - تکفارس 

در طی مراسم CES 2019 سامسونگ درست مثل سال‌های گذشته از این موقعیت استفاده کرد تا تلفن‌های آینده خود را معرفی کند. ما تعداد کمی از این دستگاه‌ها را در برنامه‌های دیگر دیده بودیم اما الآن بنظر می­آید که بیش از پیش به عرضه آن‌ها نزدیک باشیم. می­دانیم که این را قبلا هم شنیده‌اید، بله سال‌ها از اولین باری که در مورد تلفن تاشوی سامسونگ چیزی شنیدیم می­گذرد، اما این بار تاریخ عرضه را از خود کمپانی سامسونگ شنیدیم.

در CES امسال، سامسونگ در پشت درهای بسته تلفن تاشوی خود را برای مشتری‌های خاصی در معرض نمایش گذاشت و اعلام کرد که این تلفن برای تولید انبوه آماده است. سوزان دا سیلوا، مدیر عامل بخش استراتژی تولید و بازاریابی سامسونگ نیز تایید کرد که این تلفن در نیمه اول سال ۲۰۱۹ وارد بازار خواهد شد. اگرچه برخلاف دیگر تلفن‌های مدل گلکسی سامسونگ که در تمام جهان در دسترس هستند، این مدل ممکن است در ابتدا به صورت محدود فقط در برخی مناطق در دسترس باشد. یک گزارش از سامسونگ که توسط وبسایت Gizmodo گرفته شده است خاطر نشان کرد این تلفن در نیمه اول ۲۰۱۹ عرضه خواهد شد و در ابتدا فقط در بازارهای انتخاب شده خاصی پیدا خواهد شد. در متن گزارش آمده بود که سامسونگ در حال حاضر آماده تولید انبوه این تلفن است و امیدوار است که حداقل یک میلیون واحد از این دستگاه تولید شود.

این احتمالا بدین معنا می­باشد که این تلفن‌های تاشو در ابتدا در وطن سامونگ یعنی کره و چند منطقه دیگر در آسیا عرضه خواهند شد، اما آمریکا و اروپا باید چندین ماه صبر کنند تا این تلفن وارد بازارهای غربی شود. برای قیمت نیز انتظار می­رود که تلفن تاشوی سامسونگ قیمتی حدود ۱۸۵۰ دلار داشته باشد. بله مبلغ شوکه کنند‌ه‌ای است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید