OtterBox با ایده‌ی جدید خود، مشکل اصلی پاپ گریپ‌ها را حل کرد - تکفارس 
OtterBox با ایده‌ی جدید خود، مشکل اصلی پاپ گریپ‌ها را حل کرد - تکفارس 
OtterBox با ایده‌ی جدید خود، مشکل اصلی پاپ گریپ‌ها را حل کرد - تکفارس 

OtterBox با ایده‌ی جدید خود، مشکل اصلی پاپ گریپ‌ها را حل کرد

امیر مریخ
۱۹ دی ۱۳۹۷ - 13:00
OtterBox با ایده‌ی جدید خود، مشکل اصلی پاپ گریپ‌ها را حل کرد - تکفارس 

PopGrip‌ها ابزاری هستند که بسیاری از ما برای قرار دادن گوشی‌های خود بر روی داشبود اتوموبیل و یا سطوح دیگر از آن استفاده می‌کنیم اما همه‌ی آن‌ها یک مشکل حل نشده دارند، این شرکت آمده است تا این مشکل را برای ما مرتفع کند، برای اطلاعات بیشتر در ادامه‌ی خبر با تکفارس همراه باشید.

این ابداع یکی دیگر از آن دسته از ابداعاتی است که در دنیای سریع و پیشرفته‌ی کنونی هیچ گاه به آن فکر نمی‌کنید و یا اینکه انتظار تولید آن را نمی کشیم، اما به محض تولید و عرضه‌ی آن به بازار، نیاز مبرم خود بر خریداری و استفاده از آن را حس می‌کنیم. هم اکنون یک سازنده‌ی ابزار آلات گوشی‌های هوشمند به فکر تولید یکی از این دسته از ابزار افتاده و آن‌ را برای راحتی شما در استفاده‌ از گیره‌های گوشی‌های هوشمند (یا همان PopGrip‌ها) معرفی کرده است.

دو شرکت OtterBox و PopSockets امروز این خبر را دادند که آن‌ها با یکدیگر در حال همکاری هستند. در ادامه‌ی این اطلاعیه آن‌‌ها ابراز داشتند که در حال ساخت یک محافظ گوشی‌های هوشمند مجهز به گیره‌های تاشو (PopGrip) هستند. درست است شما تا پیش از این PopGripها را معمولا به عنوان یک ابزار کمکی برای گوشیتان به طور جداگانه تهیه می‌کردید ولی این دو شرکت قصد دارند، محافظ گوشی جدید خود را به طوری طراحی کنند که این PopGripها را به طور پیش فرض بر روی خود جا داده باشد و آن‌ها به این ترتیب توانسته‌اند مشکل آزار دهنده‌ی پاپ گریپ‌ها یعنی، اشغال فضای زیاد، را به طور کامل حل کنند. اما صبر کنید، ابداعات این دو شرکت به این نقطه ختم نمی‌شود و آن‌ها به موارد بیشتری توجه دارند: در این محافظ گوشی جدید این امکان برای شما  محیا شده است تا سر PopGrip‌ها ،یا همان PopTop‌ها، را بر اساس سلیقه‌ی خود شخصی سازی کنید و یا آن‌ها را پس از مدتی که رنگ و روی خود را باختند، تعویض کنید. (موردی که در پاپ گرید‌های حال حاضر به دلیل بکبار مصرف بودنشان غیر ممکن است.)

در طی برنامه ریزی‌های انجام شده در پی همکاری دو شرکت OtterBox و PopSockets، آن‌ها قصد دارند تا این محصول جدید خود را در آینده‌ی نزدیک برای گوشی‌های iPhone XS, iPhone X, iPhone 8, iPhone 8 Plus, iPhone 7, و iPhone 7 Plus در فصل بهار پیش رو عرضه کنند. (همچنین سازندگان در مورد عدم وجود یک نسخه‌ی محافظ برای گوشی‌های iPhone XR، تا کنون دلیلی را ارائه نداده‌اند.) این محافظ‌ها در حال حاضر با قیمت پایه‌ی  ۵۹٫۹۵ دلار در بازار مصرف به فروش می‌رسند.

بدنه‌ی محافظ این ابزار در رنگ بندی‌های سه گانه‌ی سیاه ،آبی و بنفش ابریشمی عرضه می‌شوند. همچنین سر پاپ گرید‌ ،PopTop، که به همراه محافظ به صورت پیش فرض ارائه خواهد شد، با رنگ بندی بدنه هماهنگ است و در صورتی که پیش از این نیز اعلام شد، مصرف کنندگان بنا به سلیقه‌ی خود می‌توانند آن را جایگزین و با پاپ تاپ‌های مورد علاقه‌ی خود تعویض نمایند. سر این پاپ گرید‌ها به طور جداگانه به قیمت ۸ دلار به فروش می‌رسند. همچنین باید اعلام کنیم که دامنه‌ی تنوع پاپ ساکت‌های جدید بسیار وسیع است و این دامنه تنها به طراحی‌های سازندگان ختم نمی‌شود و علاقه مندان به این افزونه، می‌توانند با رجوع به وبسایت اصلی این شرکت پاپ ساکت مورد علاقه‌ی خود را طراحی و دریافت نمایند.

OtterBox با ایده‌ی جدید خود، مشکل اصلی پاپ گریپ‌ها را حل کرد - تکفارس 
یکی از ویژگی های بسیار جالب و متمایز کننده‌ی این پاپ ساکت‌‌ها نسبت به نمونه‌های سابق خود آن است که پاپ تاپ این ابزار جدید در صورت عدم استفاده از آن، با استفاده‌ از یک فلاش به طور کامل جمع شده و هیچ اثری از آن بر روی بدنه‌ی گوشی باقی نمی‌ماند. در پاپ ساکت‌های سنتی و قدیمی یکی از مشکلات عمده و مورد توجه کاربران آن بود که هیچگاه این ابزار را نمی‌توانستند به طور کامل جمع کنند و همواره مقدار اندکی از آن به طور آزار دهنده‌ای از محافظ گوشی بیرون زده و باعث آزار و عزیت کاربران می‌شد و یا به دلیل بک بار مصرف بودن این قابلیت برایشان وجود نداشت که در صورت عدم استفاده از این ابزار آن را از روی محافظ گوشی خود باز کنند. تلاش این همکاری تیمی منجر به تولید ابزاری شد که در نهایت به نظر می‌رسد بر این مشکل فائق آمده و توانسته‌ است در واقع جایی برای پاپ ساکت‌ها را به نحوی درون محافظ گوشی تعبیه کند تا مشکل آزار دهنده و فضا گیر بودن آن را به طور کامل حل کند.

این طراحی جدید به نحوی خیر کننده و کاربر پسند است که حتی اگر شما یک مصرف کننده‌ی پاپ ساکت‌ نیز نباشید شما را به فکر تهیه‌ی یک مورد از این ابزار کارآمد، خواهد انداخت. نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید