نسخه جدید بازی NBA 2K Mobile برای iOS عرضه شد - تکفارس 
نسخه جدید بازی NBA 2K Mobile برای iOS عرضه شد - تکفارس 
نسخه جدید بازی NBA 2K Mobile برای iOS عرضه شد - تکفارس 

نسخه جدید بازی NBA 2K Mobile برای iOS عرضه شد

میر مهدی حامی
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - 21:00
نسخه جدید بازی NBA 2K Mobile برای iOS عرضه شد - تکفارس 

بازی NBA که اپل در رویداد معرفی آیپد پرو (۲۰۱۸) به نمایش گذاشته بود را به یاد ذارید؟ خب، به نظر می‌رسد که اکنون این بازی به صورت جهانی انتشار یافته و برای دسترسی و بازی کردن آن نیاز به پرداخت هزینه‌ای ندارید. برای جزئیات بیشتر در ادامه همراه تکفارس باشد.

شرکت‌های بازی سازی ۲K و Cat Daddy Studios اعلام کردند که جدیدترین عنوان NBA 2K Mobile اکنون به صورت رایگان در iOS در دسترس است و به زودی برای اندروید نیز منتشر خواهد رسید.

مهمتر از همه، در این بازی وعده ارائه گرافیکی همتای گرافیک بازی‌های کنسولی و با کیفیت نزدیک به واقعیت داده شده است. NBA 2K Mobile اجازه می‌دهد تا بازیکنان تیم‌های رویایی خود را بسازند، در مسابقات ۵ در مقابل ۵ شرکت کرده و همچنین کارت‌ بازیکنان را برای ساخت تیم‌های خود جمع کرده و از آموزش‌ها برای تمرین دادن آن‌ها استفاده کنند.

از آنجایی که این یک بازی ورزشی است، بازیکنان می‌توانند به صورت فصلی رقابت کنند که پاداش‌های جدیدی به آن‌ها می‌دهد و اجازه می‌دهد در رویدادهای زمانی محدود برای بدست آوردن کارت‌های منحصر به فرد شرکت کنند. این بازی دارای بیش از ۴۰۰ بازیکن و ستاره‌های NBA، حالت‌های مختلف بازی و رویدادها است که مهارت‌های شما را مورد آزمایش قرار می‌دهد. همچنین شما می‌توانید با ورود روزانه به بازی و تیک زدن لیست‌ها  پاداش‌های روزانه دریافت کنید.

درست است که این بازی هنوز برای اندروید در دسترس نیست، اما اگر برای دریافت آن مشتاق هستید می‌توانید با مراجعه به فروشگاه گوگل پلی برای پیش ثبت نام آن اقدام کنید.

NBA 2K Mobile نیاز به یک اتصال اینترنت داشته و حداقل دستگاه‌هایی که می‌توانند آن را اجرا کنند شامل: آیفون ۶اس، آیپد ایر ۲، آیپد پرو، آیپد مینی ۴ و یا جدیدتر می‌شود. از سوی دیگر، برای تجربه نسخه اندروید این بازی نیز به سامسونگ گلکسی S8 یا S9، پیکسل ۲ یا ۳ و دستگاه‌های مشابه و یا بالاتر نیاز خواهید داشت.

آیا شما هم این بازی را دریافت کرده‌اید؟ تجربیات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید