قابلیت جدید Google Photos برای نسخه iOS - تکفارس 
قابلیت جدید Google Photos برای نسخه iOS - تکفارس 
قابلیت جدید Google Photos برای نسخه iOS - تکفارس 

قابلیت جدید Google Photos برای نسخه iOS

میر مهدی حامی
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - 19:00
قابلیت جدید Google Photos برای نسخه iOS - تکفارس 

امروز گوگل اعلام کرد که آخرین نسخه از برنامه Google Photos خود را برای iOS همراه با قابلیت تنظیم میزان عمق و فوکس برای عکس‌های پرتره عرضه خواهد کرد. این ویژگی در گذشته تنها در نسخه اندرویدی این برنامه در دسترس بود. برای جزئیات بیشتر در ادامه همراه تکفارس باشید.

اکنون اگر شما صاحب یک گوشی آیفون باشید و جدیدترین نسخه Google Photos را نیز در گوشی خود نصب داشته باشید، می‌توانید با باز کردن یک تصویر با حالت پرتره و زدن روی نماد ویرایش نسبت به ویرایش میزان عمق و فوکس آن اقدام نمایید.

اگر شما دارای یک آیفون XS، XS Max یا آیپد پرو باشید می‌توانید این کار را در برنامه تصاویر خود اپل انجام دهید، اما اگر شما دارای انواع دیگر و قدیمی‌تر از آیفون‌ها باشید، پس از عکسبرداری هیچ راهی برای تنظیم میزان عمق تصاویر پرتره نخواهید نداشتید. با این حال اکنون به لطف نسخه جدید برنامه Google Photos می‌توانید این کار را در مدل‌های دیگر آیفون نیز انجام دهید.

علاوه بر این ویژگی، نسخه iOS برنامه Google Photos همچنین ویژگی Color Pop را نیز دریافت می‌کند. این ویژگی رنگ سوژه اصلی تصاویر پرتره شما را حفظ می‌کند اما پس زمینه را به رنگ سیاه و سفید تغییر می‌دهد.

پیش از این دستیار گوگل موجود در داخل این برنامه تنها این روش را برای تصاویر خاصی پیشنهاد می‌داد اما اکنون می‌توانید آن را به صورت دستی برای هر یک از تصاویری که دوست داشتید اجرا کنید.

نظر شما در مورد ویژگی‌های جدید Google Photos برای iOS چیست؟ دیدگاه‌های خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید