رونمایی از گوشی تاشو سامسونگ امروز انجام می‌شود - تکفارس 
رونمایی از گوشی تاشو سامسونگ امروز انجام می‌شود - تکفارس 
رونمایی از گوشی تاشو سامسونگ امروز انجام می‌شود - تکفارس 

رونمایی از گوشی تاشو سامسونگ امروز انجام می‌شود

سید محمد معلمی
۱۶ آبان ۱۳۹۷ - 16:30
رونمایی از گوشی تاشو سامسونگ امروز انجام می‌شود - تکفارس 

سامسونگ امروز کنفرانس Developer خود را در منطقه Moscone West Convention Center سانفرانسیسکو برگزار خواهد کرد. در این رویداد دو روزه انتظار می‌رود که کمپانی کره‌ای از آخرین دست‌آوردهای خود در بخش سخت‌افزاری و نرم‌افزاری رونمایی کند و به توسعه‌دهندگان فرصت همراهی با پروژه‌هایش را اعطا نماید.

یکی از محصولاتی که بسیاری از کارشناسان معتقدند امروز از آن رونمایی خواهد شد، گوشی گلکسی ایکس یا گلکسی F یا همان گوشی تاشو سامسونگ می‌باشد. پیش از شروع این رویداد، سامسونگ به صورت غیرمستقیم اشاره‌ای به معرفی گوشی تاشو خود داشت. این گزارش‌ها زمانی بیشتر بوی واقعیت به خود گرفتند که یکی از مدیران کمپانی کره‌ای به نام DJ Koh به سایت خبری CNBC اعلام کرده بود، بالأخره زمان معرفی فرا رسیده است.

البته نباید زیاد دل‌خوش به معرفی رسمی از گوشی تاشو سامسونگ باشیم زیرا برنامه‌هایی که این کمپانی طراحی کرده ممکن است موجبات ناامیدی طرفداران را فراهم آورد.

به هر حال، مطمئناً جذاب‌ترین تکنولوژی موجود در گلکسی ایکس، صفحه نمایش آن می‌باشد زیرا همان‌طور که پیش از این نیز اعلام کرده بودیم، نام نمایشگر این دستگاه Infinity V خواهد بود.

شایعات مرتبط با این گوشی نسل بعد گزارش می‌دهند که قرار است دو صفحه نمایش در آن به کار رود. یکی با اندازه ۷٫۲۹ اینچی به صورت اولد که مانند یک کاغذ از وسط تا می‌شود و دیگری به اندازه ۴٫۶ اینچی که اتفاقاً آن هم اولد است ولی به عنوان نمایشگر ثانویه شناخته خواهد شد و در قسمت جلویی دستگاه وجود خواهد داشت.

صفحه نمایش ثانویه همچون نمایشگر گوشی‌های هوشمند معمولی است زیرا سبب می‌شود که کاربران مجبور نباشند برای مشاهده اعلانات، برقراری تماس، چک کردن یک نرم‌افزار و پیام فرستادن گوشی تاشو خود را باز کنند.

متأسفانه، آنطور که منابع صنعتی کره‌ای اعلام کرده‌اند، طراحی گلکسی ایکس که گفته می‌شود نهایی شده را نمی‌توانیم در کنفرانس Developer شاهد باشیم.

 [button type=”bd_button btn_large” url=”” target=”on” button_color_fon=”#ff0000″ button_text_color=”#000000″ ]طراحی گوشی تاشو سامسونگ رسماً نهایی شد[/button]

در تماسی که مدیرعامل سامسونگ، آقای لی کیه‌ئونگ تائه پس از انتشار اخبار مربوط به درآمد این کمپانی با خبرنگاران داشته است، او تأیید کرده که همه موارد مربوط رابط کاربری جدید و اقدامات مرتبط با انجام همزمان چند کار در گلکسی ایکس به زودی مشخص خواهد شد. بر اساس گفته‌های او، سامسونگ نشان خواهد داد که چگونه اندروید به عنوان سیستم عامل پیش‌فرض گوشی تاشو، امکان کار کردن با آن را هنگامی که دستگاه تا شده فراهم خواهد آورد.

رونمایی از گوشی تاشو سامسونگ امروز انجام می‌شود - تکفارس 

 [button type=”bd_button btn_small” url=”” target=”” button_color_fon=”#ff0000″ button_text_color=”#000000″ ]برای باز شدن گیف، روی آن ضربه بزنید[/button]

البته آن دسته از افرادی که امیدوار بودند حداقل بتوانند به ظاهر این دستگاه نگاهی بیندازند، نباید کامل ناامید باشند زیرا بر اساس اعلام یک گزارش تأیید نشده از سایت خبری رویترز، سامسونگ در حال اشتراک‌گذاری چند تصویر همراه با جزئیات است که تنها سخت‌افزار مربوطه را نشان نمی‌دهند.

در پایان اشاره کنیم که تاریخ دقیق عرضه گلکسی ایکس هنوز مشخص نشده ولی با توجه به اعلام منابع خبری مختلف، می‌توانیم آن را از سال آینده در بازار مشاهده نماییم.

حساب کاربری Ice Universe، به شدت بر این باور است که گلکسی ایکس در ماه ژانویه در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت اگرچه رونمایی رسمی از آن در همایش CES کمی غیرمنطقی به نظر می‌رسد. به هر حال، اگر قرار باشد سامسونگ از گوشی تاشو خود در ماه ژانویه رونمایی کند و سپس گلکسی اس ۱۰ را معرفی نماید، مطمئناً پرچمدار سری اس زیر سایه سنگین گلکسی ایکس قرار خواهد گرفت به همین دلیل بهتر است کمپانی کره‌ای از گلکسی اس ۱۰ در رویدادهای دیگر مانند MWC رونمایی کند.

شما در مورد گوشی تاشو سامسونگ چه فکری می‌کنید؟ نظر خود را با دیگران در قسمت انتهای خبر به اشتراک بگذارید.

 [button type=”bd_button btn_large” url=”” target=”on” button_color_fon=”#ff0000″ button_text_color=”#000000″ ]اخبار مربوط به گوشی تاشو سامسونگ[/button]

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید