ویدیو | این همان گلکسی اس ۱۰ پلاس است که منتظرش بودیم - تکفارس 
ویدیو | این همان گلکسی اس ۱۰ پلاس است که منتظرش بودیم - تکفارس 
ویدیو | این همان گلکسی اس ۱۰ پلاس است که منتظرش بودیم - تکفارس 

ویدیو | این همان گلکسی اس ۱۰ پلاس است که منتظرش بودیم

سید محمد معلمی
۱۶ آبان ۱۳۹۷ - 18:30
ویدیو | این همان گلکسی اس ۱۰ پلاس است که منتظرش بودیم - تکفارس 

بر اساس شایعاتی که از گلکسی اس ۱۰ می‌شنویم و تصاویر و تیزرهایی که در مورد آن می‌بینیم، باید این دستگاه را یکی از بزرگ‌ترین تلفن‌های هوشمند دنیا بدانیم. گواه این ادعای ما، می‌تواند ویدیویی باشد که در ادامه می‌بینید.

یک ویدیوی مفهومی به صورت ۳D منتشر شده که نشان می‌دهد گلکسی اس ۱۰ پلاس چه شکلی خواهد بود. با توجه به شایعات، پرچمدار آتی سامسونگ به معنای واقعی کلمه حیرت‌انگیز خواهد بود زیرا از ۴ لنز به عنوان دوربین اصلی بهره می‌برد و صفحه نمایش آن نیز بدون حاشیه است. ضمن اینکه هیچ بریدگی نیز در نمایشگر مشاهده نخواهیم کرد. اما مهم‌ترین ویژگی این دستگاه، سنسور اسکنر اثر انگشت درون صفحه نمایش اولتراسونیکی است که برای اولین در یک گوشی تلفن همراه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 [button type=”bd_button btn_large” url=”https://dl.gamefa.com/user5/uploder/techfars/720p/Samsung%20Galaxy%20S10%20Plus%20Realistic%20Concept%20With%20In%20Display%20Camera%20%26%20Rear%20Quad%20Camera%20720p.mp4″ target=”on” button_color_fon=”#ff0000″ button_text_color=”#000000″ ]دانلود ویدئو با کیفیت ۷۲۰p[/button]

دوربین جلو در داخل صفحه نمایشی قرار دارد که ناچ ندارد. البته با قطعیت نمی‌توانیم این ویدیوی مفهومی را تأیید کنیم بنابراین باید بیشتر منتظر بمانیم تا ببینیم گلکسی اس ۱۰ پلاس چه شکلی خواهد بود.

آن نقطه‌ای که در جلوی پرچمدار آتی سامسونگ می‌بینید (که احتمالاً دوربین اصلی آن است)، سبب خواهد شد که ناچ موجود در آیفون ایکس اس کاملاً قدیمی شود و محصول اپل را به چالش بکشد.

استفاده از پردازنده ۷ نانومتری هم تقریباً قطعی به نظر می‌رسد و گویا سامسونگ قصد دارد از این نوع CPUها در اکثر گوشی‌های بعدی خود هم بهره ببرد. این اقدام یعنی بر خلاف به کارگیری صفحه نمایش سوپر آمولد فوق اچ‌دی پلاس، دوام باتری زیاد خواهد بود.

همچنین گفته می‌شود که گوشی‌های خانواده گلکسی اس ۱۰ می‌توانند از اینترنت ۵G نیز پشتیبانی کنند.

در پایان اشاره کنیم که قرار است از گلکسی اس ۱۰ در اوایل سال ۲۰۱۹ رونمایی شود.

 [button type=”bd_button btn_large” url=”https://techfars.com/?s=%DA%AF%D9%84%DA%A9%D8%B3%DB%8C+%D8%A7%D8%B3+10″ target=”on” button_color_fon=”#ff0000″ button_text_color=”#000000″ ]اخبار مرتبط با گلکسی اس ۱۰[/button]

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید