نگاهی اجمالی به ویژگی‌های جدید هوآوی میت ۲۰ پرو - تکفارس 
نگاهی اجمالی به ویژگی‌های جدید هوآوی میت ۲۰ پرو - تکفارس 
نگاهی اجمالی به ویژگی‌های جدید هوآوی میت ۲۰ پرو - تکفارس 

نگاهی اجمالی به ویژگی‌های جدید هوآوی میت ۲۰ پرو

سید محمد معلمی
۱۳ آبان ۱۳۹۷ - 15:30
نگاهی اجمالی به ویژگی‌های جدید هوآوی میت ۲۰ پرو - تکفارس 

هوآوی حدود یک ماه پیش، از دو پرچمدار جدید خود یعنی میت ۲۰ و میت ۲۰ پرو رونمایی کرد تا نشان دهد که همچنان در حال پیشرفت است. همچون مدل میت ۱۰، گوشی میت ۲۰ هم تقریباً همان شیوه را در پیش گرفته یعنی اسکنر اثر انگشت در قاب پشتی جایگذاری شده است و تفاوت ظاهری دیگری به چشم نمی‌خورد.

اما مدل میت ۲۰ پرو به طور قابل‌ملاحظه‌ای تغییر کرده است و شاخص‌ترین ویژگی جدید آن نیز اسکنر اثر انگشت درون صفحه نمایش می‌باشد که بیانگر انقلاب ادامه‌دار کمپانی چینی در زمینه تولید گوشی تلفن همراه است. البته شاید نتوانیم این سنسور را کاربردی بدانیم ولی همین که هوآوی آن را در پرچمدار جدیدش مورد استفاده قرار داده، نشان می‌دهد که باید در ادامه راه، منتظر دگرگونی‌های زیادی در محصولات آتی باشیم.

دیگر قابلیتی که می‌توانیم به آن اشاره کنیم، وجود سنسور تشخیص عمق در دوربین جلو میت ۲۰ پرو می‌باشد بنابراین این‌گونه نتیجه‌گیری می‌شود که اسکنر اثر انگشت درون صفحه نمایش به همراه یک حسگر تشخیص چهره قدرتمند، وظیفه تأمین امنیت این گوشی فوق‌العاده را بر عهده دارند.

میت ۲۰ پرو یک دوربین ۴۰ مگاپیکسلی RGB دارد که پیش از این نمونه آن را در مدل پی ۲۰ پرو دیده بودیم. اما حالا هوآوی به جای استفاده از سنسور مونوکروم ۲۰ مگاپیکسلی، از یک لنز زاویه گسترده بهره برده است. البته در کنار لنز ۴۰ مگاپیکسلی، یک لنز ۸ مگاپیکسلی تله فوتو هم دیده می‌شود.

بد نیست اشاره‌ای هم به دوربین‌های هوآوی میت ۲۰ داشته باشیم. در این دستگاه، لنزهای ۱۲، ۱۶ و ۸ مگاپیکسلی به ترتیب از نوع RGB، زاویه گسترده و تله فوتو وجود دارد.

نکته مهم دیگر در مورد هوآوی میت ۲۰ پرو، پشتیبانی از تکنولوژی شارژ بیسیم است. این کمپانی چینی برای اینکه نشان دهد شیوه شارژ Qi چه‌قدر سرعت کمی دارد، مجبور به استفاده از فناوری شارژ بیسیم شد. البته هوآوی عنوان کرده که می‌توانیم از شارژ بیسیم باتری ۴۲۰۰ میلی‌آمپری میت ۲۰ پرو را شارژ کرده و یک دستگاه دیگر که از Qi پشتیبانی می‌کند را شارژ نماییم. برای استفاده از این کار نیز فقط کافی است گزینه مربوطه را از تنظیمات روشن کنید.

بد نیست در مورد طراحی هوآوی میت ۲۰ پرو نیز اطلاعاتی به شما بدهیم. این گوشی کناره‌های برآمده‌ای دارد به همین خاطر از این نظر به محصولات سامسونگ شبیه است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید