هوآوی Mate 20 و Mate 20 Pro رسماً معرفی شد - تکفارس 
هوآوی Mate 20 و Mate 20 Pro رسماً معرفی شد - تکفارس 
هوآوی Mate 20 و Mate 20 Pro رسماً معرفی شد - تکفارس 

هوآوی Mate 20 و Mate 20 Pro رسماً معرفی شد

سید محمد معلمی
۲۴ مهر ۱۳۹۷ - 17:18
هوآوی Mate 20 و Mate 20 Pro رسماً معرفی شد - تکفارس 

دو گوشی هوآوی میت ۲۰ و میت ۲۰ پرو که مدت‌ها بود در مورد آن‌ها شایعاتی به گوش می‌رسید، امروز توسط مدیرعامل این کمپانی چینی یعنی آقای ریچارد یو رونمایی شد.

این گوشی فوق پیشرفته دارای سه لنز به عنوان دوربین اصلی، رنگ‌های جدید و نسبت بدنه به تصویر بیشتر در مقایسه با دیگر گوشی‌های موجود در بازار است.

هوآوی میت ۲۰ و میت ۲۰ پرو دارای ۴ رنگ صورتی، سبز، آبی و مشکی است و به خاطر مشخصات فنی داخلی قدرتمند، دوام باتری آن بیشتر بوده و می‌تواند هنگام کار با اسکنر اثر انگشت، بازدهی بیشتری داشته باشد.

ظرفیت باتری پرچم‌دار جدید هوآوی ۴۲۰۰ میلی‌آمپر می‌باشد و ریچارد یو ادعا می‌کند که نسبت به دیگر گوشی‌ها، ۳۸ درصد دوام آن بیشتر است.

در هوآوی میت ۲۰ و میت ۲۰ پرو سیستم شارژ سریع ۴۰ واتی وجود دارد و این یعنی در عرض ۳۰ ثانیه، ۱ درصد باتری شارژ خواهد شد و در ۳۰ دقیقه حدود ۷۰ درصد ظرفیت آن پر می‌شود.

شارژ بیسیم در مقایسه با دیگر گوشی‌های موجود در بازار ۷۰ درصد سرعت بیشتری دارد و شما می‌توانید از تکنولوژی شارژ سریع مدل میت ۲۰ پرو به گونه‌ای بهره بگیرید که گوشی دیگری را نیز شارژ نمایید.

نکته جالب دیگر، وجود یک نانو مموری کارت است که اندازه آن با سایز یک نانو سیمکارت برابری می‌کند بنابراین امکان استفاده از قسمت سیمکارت دوم به عنوان محل قرارگیری مموری کارت وجود دارد.

برای اطلاعات تکمیلی در مورد کنفرانس هوآوی، با تکفارس همراه باشید. ضمن اینکه شما می‌توانید از طریق لینک زیر این همایش را به صورت زنده و پوشش لایو بلاگ مشاهده کنید.

پخش زنده همایش هوآوی از لندن

شما در مورد هوآوی میت ۲۰ و میت ۲۰ پرو چه فکری می‌کنید؟ نظر خود را با دیگران در قسمت انتهای خبر به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید