صفحه نمایش گلکسی اس ۱۰ | سطح جدیدی از تکنولوژی در نمایشگرها - تکفارس 
صفحه نمایش گلکسی اس ۱۰ | سطح جدیدی از تکنولوژی در نمایشگرها - تکفارس 
صفحه نمایش گلکسی اس ۱۰ | سطح جدیدی از تکنولوژی در نمایشگرها - تکفارس 

صفحه نمایش گلکسی اس ۱۰ | سطح جدیدی از تکنولوژی در نمایشگرها

سید محمد معلمی
۹ مهر ۱۳۹۷ - 21:30
صفحه نمایش گلکسی اس ۱۰ | سطح جدیدی از تکنولوژی در نمایشگرها - تکفارس 

آنطور که انتظار می‌رود، احتمالاً گلکسی اس ۱۰ ب در اوایل سال آتی میلادی معرفی شود ولی از همین حالا شایعات و اخبار مربوط به این دستگاه به گوش می‌رسد و گفته می‌شود که پرچمدار آتی سامسونگ، گام بلندی در دنیای فناوری برخواهد داشت زیرا صفحه نمایش آن یکی از ویژگی‌های پیشرفته گلکسی اس ۱۰ خواهد بود.

بر اساس تصویری که Ice Universe منتشر کرده است، شایعه شده که سامسونگ می‌خواهد در پرچمدار آتی خود صفحه نمایش تخت ۵٫۸ اینچی بگذارد. اگر این شایعه به واقعیت بپیوندد، سامسونگ که نمایشگرهای برآمده آمولد را تولید کرده بود، شاید باز هم به همان تکنولوژی‌های سابق بازگردد. آیا این اتفاق رخ خواهد داد؟

پاسخ به این سؤال، منفی است زیرا گفته می‌شود که چنین نمایشگری قرار است فقط در نسخه مقرون به صرفه گلکسی اس ۱۰ به کار برود. گویا مدل‌های پیشرفته‌تر این دستگاه دارای صفحه نمایش ۵٫۸ و ۶٫۴ اینچی خواهند بود.

اگرچه گفته می‌شود نمونه پیشرفته گلکسی اس ۱۰ از اتصال ۵G، دوربین اصلی سه‌گانه و سنسور فراصوتی اسکنر اثر انگشت درون صفحه نمایش پشتیبانی می‌کند ولی احتمالاً نسخه دارای نمایشگر صاف، چنین امکاناتی نخواهد داشت. البته ممکن است در آن شاهد استفاده از سنسور معمولی‌تر و اپتیکال اسکنر اثر انگشت درون صفحه نمایش باشیم.

به هر حال، شاید عدم بکارگیری  نمایشگر برآمده یک ویژگی مناسب برای کسانی باشد که استفاده این نوع صفحه نمایش‌ها را بیفایده می‌پندارند، ولی همین اتفاق سبب خواهد شد تا بسیاری از امکانات گوشی‌های دارای نمایشگر برآمده در نسخه معمولی گلکسی اس ۱۰ وجود نداشته باشند. البته چنین اقدامی از سوی سامسونگ باعث می‌شود که افراد متقاضی خرید پرچمدار آتی سامسونگ، هزینه بیشتری نپردازند.

به هر ترتیب، باید تا اوایل سال ۲۰۱۹ صبر کنیم و ببینیم که گوشی‌های جدید سامسونگ چه ویژگی‌ها و مشخصات فنی خواهند داشت.

نظر شما چیست؟ آیا سامسونگ نیز همچون اپل، پرچمدارش را با سه مدل معرفی خواهد کرد؟ نظر خود را با دیگران در قسمت انتهای خبر به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید