OPPO Find X اولین گوشی هوشمند با حافظه رم ۱۰ گیگابایتی خواهد بود - تکفارس 
OPPO Find X اولین گوشی هوشمند با حافظه رم ۱۰ گیگابایتی خواهد بود - تکفارس 
OPPO Find X اولین گوشی هوشمند با حافظه رم ۱۰ گیگابایتی خواهد بود - تکفارس 

OPPO Find X اولین گوشی هوشمند با حافظه رم ۱۰ گیگابایتی خواهد بود

علیرضا هاشمی
۶ مهر ۱۳۹۷ - 09:00
OPPO Find X اولین گوشی هوشمند با حافظه رم ۱۰ گیگابایتی خواهد بود - تکفارس 

چندین سال پیش بود که برخی از تولیدکنندگان دستگاه‌های اندرویدی اعلام کردند که ۴ گیگابایت حافظه اجرایی رم برای یک گوشی هوشمند کافی نیست، بنابراین تصمیم گرفتند حافظه‌ی رم محصولات خود را به ۶ یا حتی ۸ گیگابایت ارتقا دهند. تا به امروز، بیشترین حافظه‌ی رمی که در یک گوشی قرار گرفته، ۸ گیگابایت است. اما از نقطه نظر شرکت تولیدکننده چینی Oppo، حتی ۸ گیگابایت حافظه رم هم کافی نیست. برای جزئیات بیشتر با تکفارس همراه باشید.

با توجه به لیست بروز شده‌ای که TENNA برای گوشی OPPO Find X قرار داده، به نظر می‌رسد به زودی با یک گوشی هوشمندی رو به رو خواهیم شد که از ۱۰ گیگابایت حافظه‌ رم بهره می‌برد و همانطور که ممکن است حدس زده باشید، OPPO Find X اولین گوشی هوشمندی خواهد بود که از ۱۰ گیگابایت حافظه رم استفاده می‌کند.

پیش‌تر نیز در رابطه با این گوشی، اطلاعاتی منتشر شده بود که نشان می‌داد OPPO Find X قرار است به Soc ( سیستم بر روی چیپ) Qualcomm Snapdragon 845 مجهز شود و در کنار آن از ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی بهره مند خواهد شد. گنجایش باتری آن معادل ۳۷۰۰ میلی آمپر خواهد بود که از تکنولوژی شارژ سریع VOOC پشتیبانی می‌کند و از همه مهم‌تر، دوربینی از نوع Pop Up خواهد داشت ( برای دوربین سلفی استفاده می‌شود و آن را در درون قسمت بالایی دستگاه قرار می‌دهند و در صورت نیاز به آن، با زدن یک دکمه از جای خود بیرون می‌آید). با استفاده از این ویژگی جدید، صحفه نمایش این گوشی بسیار جذاب خواهد شد و دیگر خبری از Notch و حاشیه‌های زیاد نخواهد بود، البته نباید از مکانزیم جالب آن گذشت. به یاد داشته باشید که گوشی OPPO Find X هیچگونه اسنکر اثر انگشتی ندارد و قرار است تنها از اسکنر تشخیص چهره استفاده کند.

لیستی که وبسایت چینی TENNA منتشر کرده، نشان می‌دهد که نسخه جدید این دستگاه تنها از حافظه‌ی رم بیشتری بهره می‌برد و در باقی موارد همه چیز یکسان است چه در سخت افزار آن و چه در ظاهر و طراحی آن. متاسفانه ما هیچ چیزی در مورد تاریخ عرضه گوشی OPPO Find X یا قیمت آن نمی‌دانیم. در حال حاضر قیمت درج شده برای مدل پایه آن معادل ۱۱۵۰ دلار است بنابراین نمی‌توان تصور کرد نسخه‌ای که ۱۰ گیگابایت حافظه دارد، قیمتی کمتر از این را داشته باشد. در ضمن اگر اطلاعات جدیدی در رابطه با این گوشی منتشر بشود، ما شما را از آن مطلع خواهیم کرد.

نظر شما کاربران تکفارس در رابطه با گوشی OPPO Find X چیست؟ لطفا نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید