Essential Phone بروزرسانی اندروید Q را در ۲۰۱۹ دریافت خواهد کرد - تکفارس 
Essential Phone بروزرسانی اندروید Q را در ۲۰۱۹ دریافت خواهد کرد - تکفارس 
Essential Phone بروزرسانی اندروید Q را در ۲۰۱۹ دریافت خواهد کرد - تکفارس 

Essential Phone بروزرسانی اندروید Q را در ۲۰۱۹ دریافت خواهد کرد

وحید درگایی
۲۹ شهریور ۱۳۹۷ - 15:00
Essential Phone بروزرسانی اندروید Q را در ۲۰۱۹ دریافت خواهد کرد - تکفارس 

پیشتر در ماه می بود که گفته می شد به دلیل فروش ضعیف مدل OG از سری دستگاه های Essential، چرخه تولید این سری گوشی های هوشمند متوقف خواهد شد ولی بنظر می رسد کمپانی Essential دست به چنین کاری نزده است. ادامه خبر را در تک‌فارس دنبال کنید.

وقتی اندروید ۹ منتشر شد، کاربران دستگاه های Essential تقریبا در همان مدت زمانی که بروزرسانی برای کاربران دستگاه های Pixel در دسترس قرار گرفت، توانستند دستگاه های خودشان را نیز بروزرسانی کنند. امروز بود که یکی از منابع موثق در کمپانی فاش کرد که دستگاه های این شرکت در سال آینده ، قابل بروزرسانی به اندروید Q خواهند بود که خبر بسیار خوبی برای کاربران محسوب می شود ولی نکته ناامید کننده در کنار آن نیز این بود که Android Q آخرین نسخه اندروید خواهد بود که برای این دستگاه ها ارائه خواهد شد و پس از آن، بروزرسانی ها فقط مربوط به بهبود های امنیتی خواهند بود.

این منبع خبر دیگری را نیز مطرح کرد که طی معلوم شد آداپتور صدایی که پیشتر در ماه جون توسط کمپانی معرفی شده بود، درحال طی کردن آخرین مراحل ثبت خود در FCC است ( که ممکن است ۶ هفته به طول بینجامد). پس از آن که این تاییدیه نیز گرفته بشود، Essential درباره قیمت گذاری و زمان معرفی این تکنولوژی نیز صحبت هایی خواهد کرد. به گفته خود کمپانی، تکنولوژی قرار گرفته بر روی این هندزفری به قدری حرفه ای است که بالاترین کیفیت صدا را در بین دستگاه های هوشمند می تواند برای شما به ارمغان بیاورد.

با اینکه دستگاه های این کمپانی از آخرین نسخه موجود در اندروید بازار استفاده می کنند ولی بنظر می رسد که دستگاه های Essential فاقد اپلیکیشن Google Digital Wellbeing App هستند. شما می توانید از طریق این برنامه، استفاده روزانه خود را از دستگاه، ذخیره کنید و به وسیله آن متوجه شوید که آیا به تکنولوژی خود معتاد هستید یا خیر.به گفته خود کمپانی این برنامه هنوز در حالت آزمایشی و بتا قرار دارد و تا زمان رونمایی از نسخه نهایی، قرار دادن آن به صورت پیش فرض برروی گوشی، کار عاقلانه ای بنظر نمی رسد.

Essential به این مساله نیز اشاره کرد که ظاهرا بروزرسانی خاصی برای اضافه کردن قابلیت پانوراما برای دوربین دستگاه، ارائه نخواهد شد که شاید برای بعضی از کاربران ناامید کننده بنظر برسد ولی تنظیمات ناچ دستگاه که پیشتر در بروزرسانی اندروید ۹ از بین رفته بود، بار دیگر بازخواهد گشت و به همراه بروزرسانی امنیتی اکتبر ارائه خواهد شد.

نظر شما راجع به این خبر چیست؟ نظر خود را با تک‌فارس درمیان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید