نسخه گلدن مستر از برنامه Shortcuts توسط اپل منتشر شد - تکفارس 
نسخه گلدن مستر از برنامه Shortcuts توسط اپل منتشر شد - تکفارس 
نسخه گلدن مستر از برنامه Shortcuts توسط اپل منتشر شد - تکفارس 

نسخه گلدن مستر از برنامه Shortcuts توسط اپل منتشر شد

میر مهدی حامی
۲۴ شهریور ۱۳۹۷ - 17:01
نسخه گلدن مستر از برنامه Shortcuts توسط اپل منتشر شد - تکفارس 

اپل در زمان معرفی iOS 12 از ویژگی جدیدی در آن رونمایی کرد، اکنون به نظر می‌رسد که این ویژگی برای بهره برداری نهایی آماده باشد. برای جزئیات بیشتر در ادامه همراه تکفارس باشید.

ویژگی جدید Shortcuts (میانبرها) iOS به کاربران iOS اجازه می‌دهد تا یک زنجیره از رویدادها را در دستگاه آیفون خود دنبال کنند که با گفتن یک جمله ساده به سیری فعال می‌شود. به عنوان مثال، کاربر می‌گوید: «سیری، من در مسیر بازگشت به خانه هستم» و سیری می‌تواند ترموستات خانه کاربر را تنظیم کند تا زمانی که به خانه می‌رسید دمای آن مطابق میل شما باشد. همچنین در عین حال می‌تواند، یک پیام متنی را برای همسر آن شخص ارسال کند تا وی نسبت به آماده کردن غذا اقدام نماید، اینگونه به محض اینکه به خانه می‌رسید همه چیز آماده خواهد بود. شما همچنین می‌توانید یک ایستگاه رادیویی خاص را برای پخش از گوشی خود در حالی که نقشه‌های اپل باز می‌شود انتخاب کنید تا کمکی برای شما در هنگام بازگشت به خانه باشد.

امروز، اپل نسخه گلدن مستر (نسخه نهایی آماده انتشار عمومی) اپلیکیشن میانبرهای iOS 12 را منتشر کرد. در طول زمانی که iOS 12 در بتا قرار داشت، تنها توسعه دهندگان به برنامه میانبرها دسترسی داشتند. این به این معنی است که هفته آینده، هنگامی که نسخه نهایی iOS 12 در نهایت عرضه می‌شود، کاربران اولین تجربه خود را با این برنامه به دست خواهند آورد. نسخه نهایی برنامه میانبرها ویژگی و اقدامات جدیدی را ارائه می‌دهد که در نسخه بتا برنامه ارائه نشده بود.

اپل iOS 12 را از ساعت ۱۰ صبح به وقت محلی در روز دوشنبه ۱۷ سپتامبر منتشر خواهد کرد. ویژگی‌های جدید این نسخه شامل Memojiها هستند که در واقع اموجی‌هایی متحرکی هستند که مانند شما رفتار کرده و ظاهری مشابه به شما خواهند داشت و همچنین ویژگی جدید New Screen. دومین مورد میزان استفاده شما و یا کودکانتان از آیفون و آیپد را پیگیری می‌کند و در همین حال اجازه می‌دهد تا میزان زمان قابل استفاده برای برنامه‌های خاصی در روز را محدود کنید.

iOS 12 همچنین چهار انیموجی جدید (کوالا، ببر، روح و تی-رکس) را نیز به انیموجی‌های قبلی اضافه می‌کند. نسخه‌ای از این سیستم عامل نیز در اواخر امسال منتشر خواهد شد که کاربران را قادر به برقراری فیس تایم گروهی با ۳۲ کاربر به طور همزمان می‌کند.

لازم به ذکر است که اگرچه که اپل نسخه نهایی برنامه میانبرها را امروز منتشر کرده است، اما این برنامه تا زمانی که iOS 12 به طور کامل منتشر نشود، در دسترس نخواهد بود.

به نظر شما iOS 12 به اندازه کافی نسبت به iOS 11 پیشرفت کرده است؟ نظرات و سوالات خود را در بخش دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید