Google Pixel 3 به زودی در سه رنگ معرفی خواهد شد - تکفارس 
Google Pixel 3 به زودی در سه رنگ معرفی خواهد شد - تکفارس 
Google Pixel 3 به زودی در سه رنگ معرفی خواهد شد - تکفارس 

Google Pixel 3 به زودی در سه رنگ معرفی خواهد شد

وحید درگایی
۲۳ شهریور ۱۳۹۷ - 15:00
Google Pixel 3 به زودی در سه رنگ معرفی خواهد شد - تکفارس 

باور کنید یا نه، هنوز نکاتی درباره‌ی دو دستگاه Pixel 3 و Pixel 3 XL وجود دارد که از آن‌ها بی خبریم و چنین چیزی در دنیای تکنولوژی بسیار کم رخ می‌دهد. ادامه خبر را در تک‌فارس از دست ندهید.

البته که ما اطلاعات بی ارزش را در نظر نمی‌گیریم، اطلاعاتی مانند خبری که چند وقت پیش منتشر شده بود و ادعا می‌کرد،گوگل درحال تدارک دستگاهی با طراحی ناچ است و این طراحی را بسیار هنرمندانه نامرئی کرده است. این اخبار باعث شد که گوگل بتواند به وسیله آن، خبرنگاران و وبلاگ نویسان را مورد تمسخر قرار دهد که تا چه حدی منتظر شایعات مربوط به دستگاه گوگل هستند.

همانطور که می‎‌دانید، تاریخ عرضه و معرفی دستگاه نیز تاکنون مخفی مانده است و تنها نکته موثقی که در دست خبرنگاران وجود دارد این است که پیکسل قرار است در چه رنگ هایی منتشر شود و همچنین قرار است اولین دستگاه اندروید وانیلی موجود در بازار لقب بگیرد.

با توجه به شرایطی که گوگل ایجاد کرده و باعث کلافگی تمام خبرنگاران و علاقه مندان شده، این احتمال وحود دارد که هنوز نکاتی مخفی برای خود گوگل نیز باقی مانده باشند و دلیل مخفی کاری نیز همین موضوع باشد. یک نکته جالب این است که در وبسایت اصلی گوگل، درکنار گزینه شرایط و سیاست های سایت، لوگوی کمپانی به صورت یک اسمارتفون کوچک قرار گرفته و وقتی که روی آن کلیک می کنید رنگ وبسایت به کلی عوض می شود.

با توجه به شایعات منتشر شده، ما مطمئنیم که Pixel 3 در سه رنگ مشکی، سفید و سبزآبی (آکوا) معرفی خواهد شد و البته لازم به ذکر است که Pixel 2 فقط در یک رنگ که آن نیز مشکی بود معرفی شد و در بعضی مواقع، کمپانی تعداد محدودی را با رنگ های دیگر به فروش رساند ولی درکل، رنگ رسمی موجود برای خرید فقط مشکی بود.

یک نکته دیگر که می توانیم به آن اشاره کنیم این است که ظاهرا دو نسخه آکوا و سفید، قرار است طرح روشن سبز رنگی را به عنوان نماد گوگل، بر روی خود داشته باشند و برای دیدن آن، باید تا زمان معرفی منتظر بمانیم.

نظر شما راجع به این خبر چیست؟ نظر خود را با تک‌فارس در میان بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید