تصاویر رسمی از آیفون Xs پیش از معرفی لو رفت - تکفارس 
تصاویر رسمی از آیفون Xs پیش از معرفی لو رفت - تکفارس 
تصاویر رسمی از آیفون Xs پیش از معرفی لو رفت - تکفارس 

تصاویر رسمی از آیفون Xs پیش از معرفی لو رفت

سید محمد معلمی
۲۱ شهریور ۱۳۹۷ - 19:30
تصاویر رسمی از آیفون Xs پیش از معرفی لو رفت - تکفارس 

تنها چند ساعت پیش از معرفی رسمی محصولات اپل و پخش زنده این همایش، تصاویر منتسب به آیفون ایکس اس منتشر شده‌اند که این دستگاه را به خوبی در همه ابعاد نشان می‌دهند.

لو رفتن این تصاویر که سبب شد دیگر ناگفته‌ای از آیفون ایکس اس نماند، تنها یک روز پس از انتشار تصاویر دیگری از این گوشی در حال دست به دست شدن است. به راحتی می‌توانیم آیفون ایکس اس را از نمای پشت مشاهده نماییم.

لازم به ذکر است که شاید دلیل لو رفتن این تصاویر، خیانت یکی از کارکنان اپل است که او هر آنچه که قرار بود در Gather Around معرفی شود را به همه نشان داد.

این تصاویر که در شبکه اجتماعی چینی Weibo مشاهده شدند، دستگاهی را به ما نشان می‌دهند که شباهت بسیاری به آیفون ایکس دارند. حتی پس‌زمینه صفحه نمایش این دستگاه و پیام نوشته شده (My name is iPhone XS) نیز به محتوای آیفون ایکس شبیه است.

حالا چه افراد بخواهند و چه نخواهند، مشخص نیست که آیا این تصاویر مربوط به آیفون ایکس اس است یا خیر زیرا اپل هنوز آنها را رسماً تأیید نکرده است اما نکته‌ای که می‌توانیم باز هم به آن اشاره کنیم این است که شایعات و ظاهر این دستگاه، به آیفون ایکس (پرچمدار سال گذشته اپل) شباهت دارد.

به نظر می‌رسد باید چند ساعت دیگر منتظر بمانیم زیرا امشب اپل قرار است از محصولات جدید خود رونمایی کند.

بد نیست اشاره کنیم که علاوه بر سه آیفون جدید، امشب شاهد معرفی و رونمایی از اپل واچ سری ۴، آیپد پرو، نسخه ۱۲ سیستم عامل iOS و دیگر محصولات خواهیم بود.

مطمئناً خروجی این همایش بسیار جذاب است ولی اگر دوست دارید شما خودِ این رویداد را نیز به صورت زنده مشاهده کنید، می‌توانید از طریق لینک زیر این کار را انجام دهید.

پوشش زنده کنفرانس اپل ۲۰۱۸ | رونمایی از محصولات جدید

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید