عرضه غیرمنتظره نسخه بتا اندروید P برای نوکیا ۷ پلاس - تکفارس 
عرضه غیرمنتظره نسخه بتا اندروید P برای نوکیا ۷ پلاس - تکفارس 
عرضه غیرمنتظره نسخه بتا اندروید P برای نوکیا ۷ پلاس - تکفارس 

عرضه غیرمنتظره نسخه بتا اندروید P برای نوکیا ۷ پلاس

سید محمد معلمی
۲۰ شهریور ۱۳۹۷ - 19:00
عرضه غیرمنتظره نسخه بتا اندروید P برای نوکیا ۷ پلاس - تکفارس 

ماه گذشته شایعات مختلفی منتشر شده بود و کسی نمی‌دانست که آیا بالأخره بروزرسان اندروید ۹ برای نوکیا ۷ پلاس عرضه می‌شود یا خیر که پس از مدت کوتاهی مشخص شد قرار است در ماه سپتامبر آخرین نسخه محبوب‌ترین سیستم عامل دنیا برای این محصول HMD گلوبال عرضه شود.

به علاوه، اگرچه مدیر ارشد تولید نوکیا در تاریخ ۸ آگوست از آزمایش کنندگان نسخه‌های بتا دعوت کرده بود تا آخرین ورژن بتا اندروید P را روی گوشی خود نصب و بررسی کنند ولی حالا به نظر می‌رسد باید یک نسخه آزمایشی دیگر نیز ساخته شود تا HMD گلوبال از ثبات نرم‌افزاری و عملکرد سیستم گوشی نوکیا ۷ پلاس اطمینان حاصل کند.

یک نسخه پیش‌نمایش مخصوص توسعه‌دهندگان اندروید P (ورژن ۳٫۱۹۰) قرار است از طریق یک بروزرسانی و با حجم حدوداً ۱ گیگابایت و ۴۸۰ مگابایت به همراه آخرین بسته‌های امنیتی گوگل و دیگر ویژگی‌های اضافه برای نوکیا ۷ پلاس عرضه شود.

همچون همیشه، بهترین کار این است که پیش از دانلود بروزرسانی، از داده‌های خود فایل پشتیبان تهیه کنید زیرا امکان دارد نسخه اندروید P آنطور که کاربران می‌خواهند نباشد و تصمیم بگیرند دوباره سیستم عامل گوشی خود را به اندروید ۸٫۱ برگردانند که در این صورت تمام اطلاعات شما حذف خواهند شد.

در قسمت What`s new (امکانات جدید) تغییرات سیستم عامل نوکیا  ۷ پلاس، قابلیت‌های جدید و جذابی به چشم می‌خورد که البته چند عدد از آنها پیش از این در نسخه‌های بتا قبلی به چشم خورده بودند.

هنوز مشخص نیست که آیا HMD گلوبال می‌تواند به وعده خود عمل کند و نسخه ثابت اندروید P را برای نوکیا ۷ پلاس در ماه سپتامبر منتشر نماید یا خیر ولی به هر حال، دارندگان این گوشی می‌توانند نسبت به دیگر گوشی‌ها، جدیدترین نسخه اندروید را زودتر دریافت کنند.

حالا با این اقدام نوکیا، همه توجهات به سمت سامسونگ، ال‌جی، اچ‌تی‌سی، موتورولا و هوآوی معطوف خواهد شد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید